اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

خبرنگاران در انعکاس خبر هدفمند عمل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: خبرنگاران در انعکاس خبر نباید روتین و بدون هدف عمل کنند.

خبرنگاران در انعکاس خبر هدفمند عمل کنند

بهرام ایلخاض‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: خبرنگار در جامعه رسالت بزرگ و خطیری را بر عهده دارد و باید بتواند با انعکاس صحیح اخبار در راستای ادای دین به مردم و منطقه‌اش تلاش کند.

وی افزود: این قشر ارزشمند در جامعه باید مسیر حقیقت‌گویی و واقعیت را یافته و با انتخاب راه درست، گام‌های متعالی در زمینه پیشرفت و آبادانی شهر و کشورش بردارد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه انعکاس خبر نباید روتین و بدون هدف انجام گیرد، گفت: یک خبرنگار می‌تواند با رعایت خط قرمزهای جامعه‌اش، مشکلات، کمبودها و محرومیت‌های موجود را انعکاس و در راستای مرتفع ساختن آنها نقش اساسی ایفا کند.

وی اضافه کرد: همچنین در مقابل، مسئولان نیز باید با ایجاد تعامل مضاعف و مطلوب، خبرنگاران را حمایت کرده و اخبار و عملکرد دستگاه‌ها و ادارات خود را برای آگاه‌سازی مردم انعکاس دهند.

ایلخاص‌زاده همچنین بیان کرد: قشر خبرنگار باید دغدغه مالی نداشته باشد زیرا در این صورت نمی‌توان رسالت و کار خبری خود را به نحو احسنت انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در روز خبرنگار از خبرنگاران فعال و زحمتکش تجلیل و تقدیر کرد، افزود: بسیاری از خبرنگاران بدون نام و توقع زیادی از مسئولان، کار خود را به بهترین شکل انجام داده و رفع مشکلات شهروندان را در اولویت برنامه‌هایشان قرار می‌دهند.

فرماندار آبادان در پایان با تبریک به‌مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار اظهار کرد: باید از این قشر فعال و برجسته تقدیر شود و علاوه بر حمایت‌های مالی از نظر معنوی نیز به آنها بها داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول