اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا اعلام کرد

راه‌اندازی 32 مجتمع پرورش ماهی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 32 استخر و واحد پرورش ماهی در بخش‌های مرکزی و دشتابی این شهرستان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 32 مجتمع پرورش ماهی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مرتضی شعبان‌نژاد صبح امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 32 استخر ویژه پرورش ماهی‌های غزل‌آلا در شهرستان بویین زهرا راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بیش از 20 عنوان از این تعداد استخر‌های پرورش ماهی در بخش دشتابی و مابقی آنها نیز به صورت نیمه متمرکز در بخش‌های مرکزی، شال، آبگرم و همچنین دانسفهان این شهرستان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه توانمندی‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی بسیار فراوان و چشمگیر است، افزود: ضرورت دارد تا با نگاه ویژه‌تر از سوی مدیران زمینه برای تحقق تمام اهداف مهم کشاورزی در بویین زهرا مهیا شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش‌های مختلف در استان‌های کشور نیازمند پشتیبانی جدی دولت و بخش‌های مالی است، تصریح کرد: برای انجام طرح‌های کلان و توسعه محور لازم است که برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر جایگزین مدیریت‌های ضعیف و ناکار‌آمد شده تا میزان تولید و بهره‌وری افزایش یابد.

شعبان‌نژاد عدم رسیدگی کافی به بخش‌های کشاورزی و زراعی را موجب افت در تولید محصولات عنوان کرد و افزود: پیشرفت و توسعه کشاورزی در کشور تنها در گرو حمایت از حوزه‌های مختلف و مهم صنعت و کشاورزی است و جهش بزرگ اقتصادی نیز بستگی به حمایت دولت و نهاد‌های مسئول دیگر از واحد‌های صنعتی، کشاورزی و کارآفرینی دارد.

این مسئول لزوم ارائه آموزه‌های لازم به کشاورزان را بسیار مهم و ضروری دانست و اذعان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده طی ماه‌های جاری قرار است چندین دوره‌ آموزشی ویژه برای توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی در این شهرستان با همکاری فرمانداری و دیگر ادارات برگزار شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول