اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان مدرس ساوه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوه گفت: ظرف یک ماه آینده دستگاه سی‌تی‌اسکن مرکز آموزشی درمانی شهید مدرس نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان مدرس ساوه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حبیب‌الله رضایی ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مدرس ساوه اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران همواره از دغدغه‌های اصلی مسئولان بهداشت و درمان است که در این راستا طی سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در این بخش بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در شهرستان ساوه صورت گرفته است که همه مردم به خوبی می‌توانند این تحولات را ببینند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوه ادامه داد: بهره‌برداری از چندین مرکز درمانی و اخذ مجوز راه‌اندازی مراکز جدید به ویژه با پیگیری نماینده مردم در شهرستان اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

رضایی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان مدرس گفت: عملیات احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن این مرکز در مساحتی بالغ بر 100 مترمربع به پایان رسیده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بخش خواهیم بود.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت این سالن 600 میلیون ریال و اعتبار هزینه شده برای خریداری دستگاه 7 میلیارد و 900 میلیون ریال است که 2 میلیارد و 800 میلیون ریال آن توسط یک فرد خیر تأمین شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول