اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رضایتمندی بیماران

واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب زاهدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون درمان بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب زاهدان گفت: در راستای ارتقا پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیماران از نحوه ارائه خدمات، واحد رسیدگی به شکایات در بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب زاهدان افتتاح شد.

واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی عرب اظهار داشت: هدف از افتتاح این واحد در بیمارستان، ارتقا پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیماران از نحوه خدمات بهداشتی درمانی است.

وی افزود: مراجعان در صورت وجود نارضایتی می‌توانند به صورت حضوری در ساعت اداری به این واحد مراجعه کرده و فرم مربوطه را دریافت و شکایت خود را به صورت کتبی با درج آدرس و شماره تماس تسلیم کنند.

معاون درمان بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب زاهدان ادامه داد: در ساعات غیر اداری نیز تکمیل فرم شکایت از طریق واحد پذیرش بیمارستان و شماره تلفن 3411250 و سامانه پیام کوتاه 10005413411250 دریافت خواهد شد.

عرب در زمینه نحوه رسیدگی به شکایات گفت: به محض اطلاع از اعتراض یا شکایت، رسیدگی به آن در دستور کار این واحد قرار گرفته و چنانچه فرد شاکی بیمارستان را ترک کرده باشد نتیجه بررسی به صورت تلفنی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول