به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی عرب اظهار داشت: هدف از افتتاح این واحد در بیمارستان، ارتقا پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیماران از نحوه خدمات بهداشتی درمانی است.
وی افزود: مراجعان در صورت وجود نارضایتی میتوانند به صورت حضوری در ساعت اداری به این واحد مراجعه کرده و فرم مربوطه را دریافت و شکایت خود را به صورت کتبی با درج آدرس و شماره تماس تسلیم کنند.
معاون درمان بیمارستان علیابنابیطالب زاهدان ادامه داد: در ساعات غیر اداری نیز تکمیل فرم شکایت از طریق واحد پذیرش بیمارستان و شماره تلفن 3411250 و سامانه پیام کوتاه 10005413411250 دریافت خواهد شد.
عرب در زمینه نحوه رسیدگی به شکایات گفت: به محض اطلاع از اعتراض یا شکایت، رسیدگی به آن در دستور کار این واحد قرار گرفته و چنانچه فرد شاکی بیمارستان را ترک کرده باشد نتیجه بررسی به صورت تلفنی به اطلاع خواهد رسید.
انتهای پیام/غ30/ض1002