اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک خبر داد

پیشرفت 87 درصدی بیمارستان بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک با بیان اینکه توجه به مقوله بهداشت به عنوان زیربنای توسعه پایدار از اهداف دولت بوده است، گفت: بیمارستان بستک 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 87 درصدی بیمارستان بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت بیمارستان بستک با اشاره به اینکه بیمارستان این شهر یکی از پروژه‌های مهر ماندگار در استان هرمزگان است و تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: بیمارستان 64 تخت‌خوابی شهرستان بستک که در دولت دهم جان تازه‌ای گرفت با مساحت 3.9 هکتار و زیربنای ساختمان اصلی 6 هزار و 700 مترمربع و ساختمان‌های جانبی 562 مترمربع ساخته می‌شود.

وی افزود: امکانات درمانی این بیمارستان در بخش‌های مختلف هم‌چون اتاق عمل، داخلی، جراحی، مراقبت‌های ویژه، ICU و CCU و مراقبت‌های ویژه نوزادان و ... ساخته می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک گفت: یکی از ابعاد و شاخص‌های اساسی توسعه انسانی و اجتماعی هر جامعه‌ای چگونگی کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و میزان دسترسی افراد جامعه در مناطق شهری و روستایی به این خدمات است.

وی ادامه داد: بدیعی است هر چه میزان دسترسی افراد به نهادهای بهداشتی و درمانی افزایش یابد این بعد از شاخص توسعه انسانی نیز رشد یافته و عملکرد بخش مربوطه را نمایان می‌سازد.

دهقانی خاطرنشان کرد: با توجه به شعارهای دولت نهم و دهم در راستای توسعه همه‌جانبه کشور یکی از بخش‌هایی که به طور خاص در استان هرمزگان و به تبع آن شهرستان بستک مورد تأکید قرار گرفته، بخش بهداشت و درمان عمومی است که برآیند این توجه در مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان و شهرستان، ساخت و تکمیل بیمارستان 64 تخت‌خوابی، توسعه مراکز خانه‌های بهداشت، مراکز بهداشتی و درمانی، خرید آمبولانس و ... است.

دهقانی اضافه کرد: اتمام این بیمارستان از نیازهای اساسی بخش درمان این شهرستان است تا مردم بتوانند در فضایی استاندارد، نیازهای درمانی خود را دریافت کنند.

یادآور می‌شود، اعتبار این پروژه طبق موافقتنامه 122 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول