اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه:

طرح محب در 18 محله کرمانشاه اجرا شد

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به منظور توانمندسازی افراد جامعه در مقابله با بلایای طبیعی، طرح محب در 18 محله کرمانشاه به اجرا درآمد.

طرح محب در 18 محله کرمانشاه اجرا شد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، کامران علی‌مددی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح محب با تاکید بر توانمند‌سازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی، با مشارکت ساختار دولتی و غیر‌دولتی تهیه و تدوین شده است.

علی‌مددی ادامه داد: در این طرح روانشناسان، مشاوران و مددکاران اجتماعی شاغل در مراکز مشاوره، با نام گروه فوریتی توانمند می‌شوند تا در زمان بروز حوادث بتوانند خدمات مشاوره روانشناسی به آسیب‌دیدگان ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در این طرح سعی می‌شود پروژه‌های مدیریت بحران و مهارت کنترل استرس مردم با همکاری گروه‌های محلی به وسیله آموزش مهارت‌های خاص انجام پذیرد.

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این طرح موجب توانمندی افراد قبل از وقوع حوادث غیرمترقبه می‌شود و فعالیت‌های اجتماعی‌محور در قالب طرح خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایای طبیعی "طرح محب" در 18 محله کرمانشاه به اجرا در آمده است.

علی‌مددی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مانند شیوه‌های احیا و کمک‌های اولیه، آموزش اطفای حریق، پناه‌گیری اظطراری، آموزش مهارت‌های کنترل استرس و خشم را از جمله برنامه‌های اجرا شده در برگزاری طرح محب اعلام کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول