اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس خبر داد

بازنگری مجلس در قانون مالیات بر ارزش افزوده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از بازنگری نمایندگان مجلس در زمینه قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

بازنگری مجلس در قانون مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی عصر امروز در گردهمایی تولیدکنندگان استان سمنان که در سالن جلسات انجمن مدیران صنایع استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با وزیر اقتصاد و دارایی نشستی در این زمینه برگزار شد؛ چراکه بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده یکی از خواسته‏‌های اصلی مدیران صنایع در استان سمنان است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه مشکلات کوچک دست به دست هم می‏‌دهد و معضل بزرگی را به وجود می‏‌آورد، اظهار داشت: در این زمینه اگر نیاز به هر مکاتبه‏‌ای وجود داشته باشد، با جدیت انجام خواهد شد.

* گازرسانی به واحدهای صنعتی سمنان پیگیری می‏‌شود

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای صنعتی و معدنی استان سمنان از جمله واحدهای تولید گچ در سمنان به شکل ویژه پیگیری می‏‌شود، اظهار داشت: واحدهایی که در اثر قطع گاز دچار ضررهای اساسی می‏‌شوند، باید فهرست شده و مشخصات آنها کاملاً در اختیار باشد.

خسروی تصریح کرد: قطع گاز این دست از واحدهای صنعتی و معدنی باید حتماً با دستور شخص فرماندار سمنان صورت گیرد و شرکت گاز استان سمنان بدون اطلاع، چنین اقدامی را انجام ندهد.

وی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات گریبانگیر صنایع در استان سمنان به خوبی تدبیر شود و با مدیریت مناسب به تقویت صنایع استان کمک کرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از شرکت گاز استان سمنان نیز خواست تا در این زمینه با صنایع بیشتر مدارا کند؛ چراکه اگر چرخ صنعت و معدن به خوبی نگردد، منابع درآمدی این شرکت‏‌ها نیز کاهش می‏‌یابد.

خسروی همچنین از برگزاری دو همایش سراسری در آینده نزدیک در سمنان خبر داد و گفت: همایش بین‏‌المللی سمنانی‏‌های مقیم سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور برگزار می‏‌شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری همایش جذب سرمایه‏‌گذاری با حضور مسئولان عالی‏‌رتبه کشور در سمنان خبر داد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول