اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

روز قدس نمایشگاه تداوم اصول انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: روز قدس به عنوان نماد و مصداق بارز استکبارستیزی ملت ایران و روز نمایشگاه تداوم اصول انقلاب است.

روز قدس نمایشگاه تداوم اصول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه مشهد، در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس در جوار بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: روز قدس روز بیدار شدن ملت مسلمان است و مردم اعلام بیداری می‌کنند تا استکبار را از عرصه مقدرات خودشان کنار بگذارند.

وی ادامه داد: مردم مومن و همیشه در صحنه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مطالبات دینی خود را در عرصه تظاهرات به گوش جهانیان رساندند.

علم‌الهدی با بیان اینکه روز قدس روز تجلی اراده ملت‌‌های اسلامی است، گفت: امروز بر همه دنیا ثابت شده که صهیونیسم دشمن اسلام است چرا که در هر کجا جبهه ضد استکباری درست کردند نخستین عنصری که به جنگ آنها آمد، صهیونیست‌ها بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت‌های مسلمان در این روز با فریاد مرگ بر اسرائیل چهره منفور و زشت رژیم صهیونیستی را به جهان معرفی کرده و آنان را در پیش چشم همگان خوار می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز آل سعود، آل خلیفه و آل ثانی از جنس و تبار یهودند و آل سعود در واقع آل یهود است و روز جهانی قدس نیز روز افشاگری ماهیت حکام فاسد منطقه است.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه روز قدس یک روز تاریخی و اثرگذار در نظام فرهنگی و سیاسی جهان به‌ویژه جهان اسلام است، گفت: روز جهانی قدس تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست، بلکه روز بیداری و بیدار شدن امت اسلامی برای رقم زدن مقدرات سیاسی و کنار زدن استکبار جهانی و مزدوران شیطانی است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول