اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

اقدام دادستان بجنورد برای بین‌المللی شدن فرودگاه تحسین دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اقدام دادستان عمومی و انقلاب بجنورد برای گسترش باند فرودگاه در راستای بین‌المللی شدن فرودگاه را قابل تقدیر و تحسین برانگیز خواند.

اقدام دادستان بجنورد برای بین‌المللی شدن فرودگاه تحسین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی عصر امروز در حاشیه نشست بررسی روند اجرای طرح فرودگاه بین‌المللی بجنورد در جمع خبرنگاران گفت: برای افزایش طول باند فرودگاه نیاز به تملک 60 هکتار زمین در پایین دست بوده که خوشبختانه با تدبیر ایشان این موضوع به خوبی مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای افزایش شمار پروازها از فرودگاه بجنورد نیاز به گسترش 1200 متر باند است، گفت: البته 500 متر از این باند در داخل فرودگاه و 700 متر در اراضی مورد تملک اجرا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه سملقان، گرمه و جاجرم همچنین بر تسریع در اجرای این طرح از سوی پیمانکار تاکید کرد.

وی گفت: با وجود آنکه پیمانکار این طرح دارای سوابق خوبی بوده لیکن در طرح فرودگاه ضرورت داشته تا فعالیت و زمان بیشتری را صرف کند.

ثروتی با اشاره به اینکه این طرح باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: دولت هزینه اجرا و تکمیل این طرح را در قالب طرح‌های مهر ماندگار تقبل کرده است.

به گزارش فارس، تنها فرودگاه خراسان‌شمالی در غرب شهر بجنورد در فضایی به وسعت 240 هکتار قرار داشته که با گسترش باند فرودگاه، وسعت آن به 300 هکتار افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول