اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 80 طرح عمرانی و خدماتی در زهک

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت 80 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در زهک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 80 طرح عمرانی و خدماتی در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، فرماندار زهک در ششمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح 80 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با حضور سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان زهک اظهار داشت: اعتبار این طرح‌ها بیش از 13 میلیارد ریال بوده است.

احمد دهمرده افزود: طرح‌هایی که امروز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت شامل افتتاح و بهره‌برداری از 60 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با اعتبار 6 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: همچنین بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای قلعه کنگ به نمایندگی از 20 طرح عمرانی در بخش جزینک با اعتبار 5 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های امروز بود.

فرماندار زهک گفت: بهره‌برداری از مرکز بهداشتی، درمانی روستای زیارتگاه در این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت بود.

* افتتاح 2 پروژه بهداشتی در نیکشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر نیز گفت: به میمنت هفته دولت، خانه بهداشت روستاهای نیامکند و چاه‌علی در شهرستان نیکشهر به بهره‌برداری رسید.

عبدالرحمن بقایی امروز در مراسم افتتاحیه این دو پروژه که با استقبال مردم منطقه برگزار شد، افزود: برای احداث خانه بهداشت روستای چاه‌علی، 213 میلیون ریال و برای احداث خانه بهداشت روستای نیامکند 430 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای چاه‌علی و نیامکند 2 هزار و 21 نفر از مردم منطقه می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی این دو خانه بهداشت بهره‌مند شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیکشهر ادامه داد: علاوه بر فراهم شدن امکان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان منطقه، زمینه اشتغال دو نفر هم در این روستاها فراهم می‌شود.

این مراسم با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان نیکشهر برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول