اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از 150 پروژه در شهرکرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 150 پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول هفته دولت پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهرکرد افتتاح و تکمیل شده است.

افتتاح و بهره‌برداری از 150 پروژه در شهرکرد

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هفته دولت پاسداشت خون پاک شهدای نظام جمهوری اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: آثار خدمات دولت‌های نهم و دهم در طول این هفت سال کاملا آشکار و بارز است به نحوی که در بسیاری از استان‌های کشور تحولات چشمگیری شکل گرفته است. 

زمانیان با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت، تصریح کرد: سفرهای استانی از ابتکارات مهم و تاثیرگذار دولت نهم و دهم است که طی آن با تصویب طرح‌ها و پروژه‌های مختلف شاهد رشد و توسعه در استان‌های کشور بودیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت عدالت‌محور برشمرد و گفت: کار شبانه‌روزی و بی‌شائبه، ارائه خدمات بی‌منت و پیگیری دقیق و جدی مطالبات مردم از دیگر این ویژگی‌هاست.

زمانیان اظهار داشت: دولت نهم و دهم از همان ابتدا با آرمان بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد و تاکنون در این مسیر استوار و ثابت قدم بوده است.

وی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 150 پروژه در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: در طول هفته دولت پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و تکمیل شد.

زمانیان خاطرنشان کرد: بسیاری از محرومیت‌هایی که استان ما از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجه بود در طول دوران دولت عدالت‌محور برطرف شد و در حال حاضر از رشد و توسعه مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول