اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس نخست کمیسیون اصل 90 در مجلس:

سماق نارنده قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس نخست کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: سماق روستای منطقه نارنده استان قزوین قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارد.

سماق نارنده قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جشنواره برداشت گیاهان ادویه‌ای سماق با حضور داوود محمدی و حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در روستای نارنده استان قزوین برگزار شد.

داوود محمدی در این مراسم اظهار کرد: این منطقه با داشتن چندین هکتار درختچه سماق، ظرفیت و قابلیت بالایی در این زمینه دارد که باید با حمایت از این محصول، در راستای گسترش آن تلاش شود.

وی ادامه داد: باید توجه بیشتری به بخش‌های کوهین و طارم استان قزوین شود چون که این بخش‌ها از نظر زیرساخت‌های دانشگاهی، اقتصادی، راهسازی و دیگر زمینه‌ها نسبت به سایر بخش‌های این استان رشد کم‌تری داشته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال حل نارسایی‌های این مناطق هستیم، افزود: به دنبال آن هستیم تا نارسایی‌ها را با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در کوتاه‌ترین زمان برطرف کرده و بودجه و اعتبارات را مدیریت کنیم.

محمدی با اشاره به کاهش بودجه‌ در کشور تصریح کرد: به دلیل اینکه بودجه کشور وابسته به درآمد نفتی است و در حال حاضر ایران در تحریم‌ها قرار دارد بودجه‌ کشور کاهش یافته و مانند سنوات گذشته نیست.

این مسئول با بیان اینکه تمام مردم باید به این وضعیت توجه داشته باشند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها چه در جنگ هشت ساله و چه در راهپیمایی‌ها حضور تأثیرگذار و پرشکوه داشته و این‌بار نیز باید به این وضعیت توجه داشته باشند تا از این پیچ عبور کنیم.

محمدی در خاتمه ابراز کرد: نمایندگان استان قزوین پیگیر مشکلات مردم هستند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول