اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد:

بحران هویت و غرب‌گرایی آفت پییشرفت نخبگان است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دشمنی بیگانگان با نخبگان متعهد ایرانی گفت: بحران هویت و غرب‌گرایی آفت پیشرفت نخبگان است.

بحران هویت و غرب‌گرایی آفت پییشرفت نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی مرادی در نشست با جمعی از فرهیختگان و نخبگان کشوری اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان نخبگان بزرگی داشتیم که توسط ترفندهای بیگانه جهت استفاده فکری از آن‌ها به خارج از کشور مهاجرت کردند و امروزه با تشکیل بنیاد نخبگان گامی بزرگ جهت مهاجرت معکوس آن‌ها به داخل کشور برداشته شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی نخبگان در راستای توسعه همه‌جانبه کشور بیان کرد: نخبگان نقش فعال و کلیدی در افزایش ظرفیت‌های ویژه جامعه را بر عهده دارند و همه باید هوشیار باشیم تا غرب‌گرایی و بحران هویت آنان را از چرخه پیشرفت و خدمت دور نسازد.

11 هزار نخبه زیر پوشش بنیاد نخبگان کشور

این مسئول در ادامه به حضور باشکوه نخبگان المپیادهای علمی و برترین‌های کنکور کشور در این استان اشاره کرد و افزود: این نخبگان در قالب اردوی علمی، گردشگری به مدت سه روز وارد استان شده‌اند تا با ظرفیت‌های موجود در استان آشنا شوند و از آن‌ها بهره لازم را ببرند.

وی در ادامه پرداختن به امور مربوط به نخبگان و رفع مشکلات آنان را وظیفه‌ای بزرگ برشمرد و گفت: بنیاد نخبگان در سال 85 آغاز به کار کرده که در استان ما از سال 89 این دستگاه فعالیت خود را اجرایی کرده است.

مرادی با قدردانی از حضور نخبگان کشوری در این استان اظهار کرد: همه موظفیم با اتکا به قدرت پروردگار در جهت پرورش و پیشرفت جوانان نخبه این سرزمین تلاش کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول