اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ:

اجلاس نم در تهران سبب دلگرمی کشورهای منطقه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهرنگ گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران سبب دلگرمی کشورهای منطقه شد.

اجلاس نم در تهران سبب دلگرمی کشورهای منطقه شد

یدالله خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، برگزاری اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران را یک اقدام انقلابی دانست و گفت: برگزاری اجلاس تهران سبب شکست انقلاب جهانی و استکبار بود.

خالدی ادامه داد: برگزاری این اجلاس شکست‌های سنگینی را برای کشورهایی که در شعار خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند خواهد داشت.

فرماندار شهرستان کوهرنگ به اهداف و دستاوردهای اجلاس تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری اجلاس تهران باعث تقویت موقعیت و شرایط سیاسی ایران در جهان خواهد شد و ایران می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی میان قاره‌ای و بین‌المللی شرکت مستقیم و فعال داشته باشد.

وی گفت: برگزاری باشکوه اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها در ایران اسلامی نشانه نقش کلیدی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و جهان است.

خالدی ایران را برنده واقعی این اجلاس دانست و افزود: این اجلاس نه تنها باعث دلگرمی و وحدت بیشتر در کشور شده بلکه دلگرمی خاصی نیز به ملت‌های اسلامی داده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به ایستادگی کشورمان در مقابل کشورهای زورگو گفت: اکنون ملت‌های جهان متوجه شده‌اند که ایستادگی و مقاومت بر سر اصول و مبانی، پیروزی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

خالدی خاطرنشان کرد: حضور فعال ایران در گروه اقتصادی زمینه‌های تقویت توان اقتصادی و بازرگانی را فراهم خواهد ساخت و فرصت‌های جدیدی را جهت ورود به صحنه‌های بین‌المللی و جهانی و تصمیم‌گیری‌های موثر ایجاد خواهد کرد. 

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول