اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد مسکن قلعه‌گنج تأکید کرد

وام متمم چاره اتمام ساخت 3600 واحد مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: بیش از 3 هزار و 672 واحد مسکن روستایی در این شهرستان منتظر اختصاص وام متمم هستند تا منازل خود را تکمیل و قابل سکونت کنند.

وام متمم چاره اتمام ساخت 3600 واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمدحسین بهبودی صبح امروز در جلسه شورای مسکن و زمین این شهرستان اظهار داشت: بیش از 3 هزار و 672 واحد مسکن روستایی منتظر اختصاص وام  متمم هستند تا منازل خود را تکمیل و قابل سکونت کنند.

وی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت متولی ساخت مسکن مهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

بهبودی تصریح کرد: در سال گذشته 15 نفر متقاضی مسکن داشته‌ایم که زمین مسکونی آنها در اراضی ملی واقع شده است.

وی ابراز داشت: اما هنوز اداره راه و شهرسازی قلعه‌گنج مالکیت زمین را به این افراد واگذار نکرده و مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است.

بهبودی عنوان کرد: در سال 88 تعداد 3 هزار و 672 واحد مسکن روستایی با وام 75 میلیون ریالی از طریق بانک مسکن پرداخت اما به دلیل افزایش قیمت مصالح نیمه‌تمام رها شده‌اند.

وی اذعان داشت: می‌طلبد تا نسبت به وام متمم درخواست شود تا سریع‌تر این واحدها به اتمام برسند و تحویل مالکان شوند.

مدیر آزمایشگاه مکانیک و خاک جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه جنوب کرمان یک منطقه زلزله‌خیز است و حرکات زلزله در آن علاوه بر حرکت رفت و برگشتی حالت دورانی نیز دارند باید کیفیت مصالح و بتن‌ها بیشتر از این افزایش یابند و مقاومت بیشتری داشته باشند.

حسن بامری بیان داشت: ناظران شهرداری‌ها باید نظارت بیشتری اعمال کنند تا در آینده شاهد حوادث دلخراش و غیرقابل جبران نباشیم.

وی گفت: نبود آزمایشگاه بتن و جوش در هر شهرستان موجب بروز این کاهش کیفیت در مصالح می‌شود که به همین دلیل پیگیری مستمر در راه‌اندازی آن را می‌طلبد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول