اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 6 هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: 6 هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسیده و به اقشار مختلف مردم تحویل داده می‌شود.

افتتاح 6 هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر سال جاری

علی سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم کاری که روند احداث این واحدهای مسکونی را پیگیری می‌کنند با جدیت در حال دنبال کردن روند ساخت‌و‌ساز هستند، از این‌ رو امیدواریم در دهه فجر سال جاری تعداد زیادی از واحدهای در دست احداث، برای بهره‌برداری آماده شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 248 تعاونی مسکن مهر در مناطق مختلف این استان در حال فعالیت هستند، به طوری که تاکنون 756 واحد مسکونی مهر به هموطنان واگذار شده است و انتظار داریم تا فرا رسیدن دهه فجر بخشی از واحدهای در دست ساخت، برای تحویل به مردم آماده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکنون 5 هزار و 768 تعاونی در مناطق مختلف استان ایجاد شده، 3 هزار و 436 تعاونی در طول دولت نهم و دهم راه‌اندازی شده است که بیش از 60 درصد تعاونی‌ها را شامل می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: تا قبل از سال 1384 حدود 180 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به تعاونی‌ها پرداخت شده ولی در طول دولت نهم و دهم بیش از 360 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با کارمزد مناسب به متقاضیان پرداخت شده است تا به چرخه کار و تولید وارد کنند.

وی فرا رسیدن هفته تعاون را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: بدون مشارکت همه‌جانبه اقشار مختلف جامعه و در صورت فقدان روحیه تعاون و همکاری، پیشرفت زیادی در کار نخواهد بود حال آنکه شادزیستی مردم و توسعه کشور در گروی همکاری است پس باید این فرهنگ را بین مردم نهادینه کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه مقام معظم رهبری در این راستا رهنمودهای ارزشمندی دارند خاطرنشان کرد: ایشان لازمه فقرزادیی، گسترش عدالت اجتماعی را تشکیل تعاونی‌ها می‌دانند و از تعاون به عنوان چشمه جوشان اشتغال یاد می‌کنند.

سلیمانی به اهمیت پرداختن به این مبحث در کتب درسی تاکید کرد و افزود: در کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دوره متوسطه و دانشگاه باید به این حوزه و اثربخشی آن بیش از پیش پرداخته شود تا در ذهن و فکر جوانان اثرهای مثبتی بر جای گذارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی لازمه جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی را متبلور کردن تفکر تعاون در جامعه دانست و اظهار داشت: چنانچه لایه‌های زیرین اقتصاد مقاومتی از طریق تعاون در جامعه متجلی شود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این یقین می‌رسند که تحریم‌های اقتصادی سد راه ملت ما نیست بلکه ایران و ایرانی هر روز بهتر و ثابت‌قدم‌تر از دیروز در مسیر رشد و شکوفایی به جلو گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول