اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل روند کند بازسازی

اسکان دائم تامین نمی‌شود/ مسئولان به فکر اسکان موقت زلزله‌زدگان باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به روند کند بازسازی در مناطق زلزله‌زده، مسئولان هرچه سریع‌تر به فکر اسکان موقت مردم زلزله‌زده در شهر ورزقان و روستاهای تابعه باشند.

اسکان دائم تامین نمی‌شود/ مسئولان به فکر اسکان موقت زلزله‌زدگان باشند

الله‌وردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با فارس در ورزقان با اشاره به روند کند بازسازی در مناطق زلزله‌زده ورزقان و خاروانا افزود: نظر مسئولان مبنی بر اسکان دائم بعد از اسکان اضطراری با روند فعلی بازسازی تامین نخواهد شد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان کشوری و استانی هرچه سریع‌تر به فکر اسکان موقت مردم زلزله‌زده آذربایجان باشند.‌

دهقانی ضمن تقدیر از اقدامات دولت و مسئولان مربوطه در امر امداد و نجات در زلزله اخیر شهرستان ورزقان افزود: با وجود اینکه یک ماه از زلزله می‌گذرد ولی متاسفانه در اکثر روستاهای ورزقان اقدام عملی نسبت به آواربرداری مشاهده نمی‌شود.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در مورد شهرستان ورزقان تا به حال هیچ اقدام عملی در زمینه بازسازی یا پرداخت وام به صاحبان واحدها و اماکن تجاری برای بازسازی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول