اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای زن در خمین

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای زن به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خمین خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای زن در خمین

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره پنجم مهر ماه در کانون بسیج شهر خمین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش زنان ایثارگر نیز امسال برای نخستین بار در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که در شهر خمین این همایش با یادواره شهدای زن همزمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، گردهمایی بسیجیان در منطقه دهستان حمزه‌لو، دیدار از خانواده‌های شاهد، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه فرهنگی، تعویض پرچم قبور مطهر شهدا، اعزام به مناطق جنگی عملیات مرصاد و برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر امام(ره) عنوان کرد.

هنرمند با اشاره به برنامه‌‌های بنیاد شهید شهر شازند در هفته دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: در شهرستان شازند نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های متعددی با هدف گرامیداشت افتخارآفرینی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود که سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر، گلباران مزار شهدا، تحویل پرچم گلزار شهدا و تعویض آن توسط بخشداری و دهیاری‌ها و برگزاری یادواره شهدای دهستان مالمیر از جمله این برنامه‌ها است.

وی سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر، برپائی نمایشگاه، برگزاری یادواره، رژه موتوری، گلباران مزار شهدا و برگزاری همایش زنان ایثارگر را از برنامه‌های شهرستان خنداب، برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان، دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر و گلباران مزار شهدا را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر کمیجان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید ساوه در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری جشنواره سردار شهید یعقوبی، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا از برنامه‌‌های پیش‌بینی شده توسط بنیاد شهید ساوه به شمار می‌رود.

هنرمند اظهار داشت: در تفرش نیز ویژه برنامه‌‌هایی چون دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا و ایجاد نمایشگاه اجرا خواهد شد.

به گفته وی به صدا درآوردن زنگ میثاق با شهدا در کلیه مدارس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، مراسم میهمانی لاله ها، ارسال فرازهایی از وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا برای قرائت از تریبون نماز جمعه، ارسال زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا به مدارس به منظور قرائت در برنامه صبحگاه دانش‌آموزی، درج سخنان گوهربار از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ نامه‌های اداری، برگزاری مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد شهید در سایر شهرهای استان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول