اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

تحقق اقتصاد مقاومتی تهدیدات دشمن را دفع می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در دفع تهدیدات دشمن دارد.

تحقق اقتصاد مقاومتی تهدیدات دشمن را دفع می‌کند

رضا محمدسلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه گران‌بهای ملت ایران است که باید تا می‎توان از آن حفاظت و حراست کرد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار است که هر چه در مورد این دوران بگوییم باز هم نتوانسته‌ایم همه زوایای آن را تبیین کنیم.

محمدسلیمانی بر ضرورت گرامیداشت هرچه بیشتر هفته دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: ما امروزه هر چه داریم از دوران دفاع مقدس داریم و تحولات خوبی که در جهان رخ داده از جمله بیداری اسلامی از برکات این دوران است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط سخت کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت داشتن صبر و استقامت در لحظات سخت و دشوار تاکید کرد و گفت: امروز هم همانند دوران دفاع مقدس در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم و از سوی کشورهای استکباری به طور مداوم تحت فشار هستیم.

محمدسلیمانی تحقق اقتصاد مقاومتی را عامل مهمی در دفع تحریم‌های دشمن دانست و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بسیار مورد تاکید است، می‌تواند ما را در پیمودن ادامه مسیر رشد و بالندگی کمک بسزایی کند.

وی با بیان اینکه ارائه الگوی بومی و دستیابی به شناخت کامل از شرایط محیطی خود گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: با شناخت کامل از قابلیت‌ها و توانمندی‌های هر منطقه و ارائه الگوی تولید متناسب با آن می‌توان در تحقق این هدف نقش مهمی ایفا کرد.

محمدسلیمانی، آموزش را از عوامل مهم تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: با ارائه آموزش‌های لازم به مردم و توانمند کردن آن‌ها در بخش‌های تولیدی می‌توان گام مهمی در این راستا برداشت.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ما را خودکفا می‌کند، خاطرنشان کرد: باید همه بخش‌ها و دستگاه‌ها با تعامل و همکاری لازم زمینه و بستر لازم را برای تحقق این مهم فراهم کنند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول