اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع):

دشمنان در جنگ نرم مقاومت اعتقادی را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: دشمنان استکباری امروزه در جنگ نرم مقاومت‌های اعتقادی ما را نشانه گرفته‌اند.

دشمنان در جنگ نرم مقاومت اعتقادی را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سردار خسرو عروج ظهر امروز در یادواره 18شهید پایگاه امام‌خمینی(ره) منطقه 20 متری شاهد این شهرستان، بیان داشت: جنگ ما با اجانب و بدخواهان در هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی‌شود زیرا عمر شیعه ابدی است پس جنگ بدخواهان با شیعیان هم ابدی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه همیشه و در هر شرایط منطق ما منطق قرآن است، افزود: بعد از حصر آبادان که یک سال به طول انجامید دشمن بعثی و عراق قرار بود سه روزه به تهران برسد ولی این آرزو محقق نشد.

عروج جنگ تحمیلی را برگرفته از اهل بیت، آیات و روایات دانست و تصریح کرد: پیروز اصلی جنگ ما خدا بود پس باید راه امام و شهدا راه و رسم ما باشد اگر چه این راه کم رهرو می‌شود ولی همچنان تداوم دارد.

فرمانده پیشین سپاه حضرت ولی امر(عج) در مورد وصیتنامه شهدا و والا نگه‌داشتن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی اذعان داشت: شهدا در وصیتنامه‌های خود اطاعت از ولایت فقیه و امام راحل را توصیه می‌کردند و بر نماز اول وقت تاکید داشتند زیرا اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم باید نماز اول وقت را جدی بگیریم.

عروج با اشاره به اینکه معجزه انقلاب اسلامی پیوستگی دارد، تصریح کرد: در دیدار با رهبر انقلاب نیز ایشان در صحبت‌های‌شان بحث‌های عقیدتی را مطرح می‌کنند و کمتر به مسایل نظامی می‌پردازند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام‌حسین(ع) با اعلام اینکه دفاع همچنان ادامه دارد و هر شب و روز ما دفاع و مقاومت است، ادامه داد: برطبق دعای عهد و حدیث رجعت دفاع مسلمانان پایانی نداشته و دفاع مقدس ما تا ابد ادامه دارد.

عروج با اعلام اینکه جنگ تحمیلی ما کیفی و کیفیتی بود، عنوان کرد: دشمنان استکباری امروزه در جنگ نرم به شکلی نوین مقاومت‌های اعتقادی ما را نشانه گرفته‌اند و ما نیز برای اینکه در این شرایط غبارآلود به بیراهه نیافتیم و گمراه نشویم باید گوش به فرمان رهبر انقلاب و ولایت فقیه در زمان غیبت باشیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول