اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت کونگ‌فوی ارومیه خبر داد

رشد ثبت بیمه‌های ورزشکاری در هیئت کونگ‌فوی ارومیه

خبرگزاری فارس: رییس هیئت کونگ‌ فوی ارومیه گفت: ثبت بیمه‌های ورزشکاری در شش ماهه نخست امسال سیصد درصد رشد داشته است.

رشد ثبت بیمه‌های ورزشکاری در هیئت کونگ‌فوی ارومیه

رضا بقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیئت کونگ‌فوی ارومیه از افراد بی‌بضاعت، در صورتی که استعدادهای لازم را داشته باشند بدون دریافت کوچکترین وجهی ثبت‌نام می‌کند.

بقایی که حکم دان پنج کونگ فو، مربی ملی و داور بین‌المللی این رشته را هم دارد به برگزاری مسابقات شهرستانی در رده نونهالان و نوجوانان با رکورد چشمگیر 380 نفر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه مربیان و داوران این هیئت از نخبگان ملی و بین‌المللی هستند و هم‌اکنون در این مجموعه بیش از 25 مربی ملی، 20 داور ملی و  پنج داور بین‌المللی در حال خدمت به جامعه ورزشی ارومیه هستند.

بقایی افزود: چون من عضو ووتا (فدراسیون جهانی کونگ فو) و ناظر فدراسیون در همه مسابقات شمال غرب کشور هستم برنامه خوبی برای مسئولان این رشته در منطقه طرح‌ریزی کردم که در حال بحث و بررسی است و نتایج آن در ماه آینده عملیاتی می‌شود.

مسئول هیئت کونگ‌فوی ارومیه کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات کشوری در همه مقاطع سنی، عنوان چهارم المپیاد ایرانیان، عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان کشور، عنوان قهرمانی جوانان کشور در استان قزوین، عنوان قهرمانی نوجوانان با کسب پنج مدال طلا و یک نقره در استان بوشهر را از افتخارات سال گذشته این هیئت عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال موفق شدیم مدال نقره مسابقات اهدای خون استان را نیز دریافت کنیم.

رییس هیئت کونگ فوی استان همچنین به عملکرد این مجموعه در ثبت بیمه‌های ورزشکاری اشاره کرد و افزود: نسبت به مدت مشابه پارسال، توانستیم آمار ورزشکاران بیمه شده در رشته کونگ ‌فو را سیصد درصد افزایش دهیم.

مسوول هیئت کونگ فوی ارومیه همچنین مشارکت کونگ فوکاران در مسایل و اتفاقات اجتماعی را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: اخیرا برای حمایت از زلزله‌زدگان اهر، هریس و ورزقان مسابقاتی برگزار کردیم و مبالغ خوبی برای این عزیزان جمع‌آوری شد.

وی مشکل اساسی کونگ ‌فوی استان را وجود افرادی کلاهبردار که قصد اغفال جوانان را دارند عنوان کرد و گفت: افرادی با تبلیغ وسیع در سطح شهر با عنوان‌های جعلی (قهرمان جهان) و (آموزش رایگان) قصد واردکردن ضربه به ورزش کونگ فو را داشتند که خوشبختانه با دستور فدراسیون کونگ ‌فو بساطشان جمع شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول