اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

مسئولان به جای بازی‌های سیاسی وضع دلار را سامان بخشند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سوء مدیریت در نوسان قیمت دلار گفت: بهتر است مسئولان به جای بازی‌های سیاسی، وضعیت دلار را سامان ببخشند و از مشکلات مردم بکاهند.

مسئولان به جای بازی‌های سیاسی وضع دلار را سامان بخشند

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضع بی‌سر و سامانی دلار در کشور اظهار داشت: انتظار بر این است که دولتمردان نسبت به ساماندهی این امر با قوت و قدرت وارد شوند چراکه با یک برنامه‌ریزی درست و رها نکردن امور این مهم محقق می‌شود.

وی با بیان این مطلب که نباید گذاشت بیشتر از این مردم آسیب ببینند، گفت: به طور قطع قیمت دلار قابل کنترل است و فقط نیاز به یک مدیریت قوی و کارآمد دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی سوء مدیریت را دلیل نوسان قیمت دلار دانست و ادامه داد: مسئولان اجرایی نباید نسبت به مدیریت این امر بی‌تفاوت باشند چراکه معیشت مردم جزو اصول اساسی است و باید همواره مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه این وضعیت قابل تحمل نیست، گفت: با این نوسانات قیمت، شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم که همین امر نیز برای مردم مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است.

خجسته با اشاره به اینکه قیمت دلار به بیش از 3 هزار تومان رسیده است، ابراز داشت: این نوسان قیمت‌ها و افزایش بی‌دلیل آن نشان از آن دارد که دست‌های سودجو و منفعت‌طلبی در کار است.

وی ادامه داد: همین دست‌های سودجو این موضوع را به نفع خود مدیریت می‌کنند و متأسفانه مسئولان نیز در این زمینه سکوت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم وجود وحدت در بین مسئولان برای پیشرفت و توسعه کشور افزود: بهتر است مسئولان به جای بازی‌های سیاسی و پریدن به یکدیگر، وضعیت دلار را سامان ببخشند و از مشکلات مردم بکاهند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول