اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان عنوان کرد

استفاده آمریکا از منافقان برای ایجاد ناآرامی در سوریه

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان گفت: حذف منافقان از لیست گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا استفاده از این گروهک برای ایجاد ناآرامی در سوریه است.

استفاده آمریکا از منافقان برای ایجاد ناآرامی در سوریه

حسن کربلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه منافقان همواره مورد حمایت دولت و مجلس آمریکا بوده‌اند، اظهار کرد: خارج کردن نام منافقان از لیست گروه‌های تروریستی در راستای کمک به این گروهک برای بقای حیات ننگینشان است.

وی حذف نام گروهک منافقان از لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا را در راستای دشمنی‌های همیشگی با مردم ایران دانست و ابراز کرد: منافقان همواره مورد حمایت دولت و مجلس آمریکا بوده‌اند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با بیان اینکه مسئولیت حمایت از منافقان از سوی غرب در دوران دفاع مقدس به رژیم صدام سپرده شد، گفت: صدام نهایت همکاری را با آ‌نها انجام داد و تمام امکانات مورد نیازشان را در اختیارشان گذاشت.

وی افزود: منافقان در دوران دفاع مقدس با حمایت‌های آمریکا، غرب و صهیونیسم جنایت‌های بسیاری را علیه ملت ایران انجام دادند.

کربلایی با اشاره به مشکلات اقامتی گروهک تروریستی منافق در خاک کشور عراق، تصریح کرد: اگر اعضای گروهک تروریستی منافقان می‌خواستند از عراق بروند به دلیل اینکه اسمشان در لیست گروه‌های تروریستی بود، توانایی گرفتن اقامت دایم در کشور دیگری را نداشتند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان برخی از کشورهای غربی و عربی را علاقه‌مند کمک به گروهک منافقان دانست و متذکر شد: آمریکا و غرب به این گروهک برای استفاده در جنگ‌های داخلی برخی کشورهای منطقه نیاز دارد.

وی تصریح کرد: همان طور که دشمن از این گروهک در فتنه 88 برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور استفاده کرد، مطمئناً از آنها برای افزایش ناآرامی در برخی کشورهای دیگر مانند سوریه استفاده می‌کند.

کربلایی با بیان اینکه طبق قوانین بین‌الملل کمک به گروه‌های تروریستی خلاف قوانین است، گفت: این عمل دولت آمریکا در راستای کمک و برداشتن موانع قانونی در برابر گروهک منافقان است.

وی این عمل دولت آمریکا را نشانه کینه عمیق آنها نسبت به جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: مانند این گروهک در کشورهای دیگر مانند افغانستان و عراق نیز وجود دارد و دشمن از طریق نیروهای ناراضی تلاش می‌کند تا حکومت‌های مخالف خود را شکست دهد.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان این سیاست آمریکا و غرب را قدیمی خواند و افزود: اینگونه اعمال برای ما تازگی ندارد و شاهد جنایت‌های بسیاری از طرف منافقان بوده‌ایم.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول