اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد لنده عنوان کرد

ریزش درآمدهای کمیته امداد با افزایش بی‌رویه صندوق‌ کمک‌های مردمی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد لنده با انتقاد از توزیع غیرقانونی صندوق‌های جمع‌آوری نذورات و کمک توسط ادارات و نهادهای مختلف یادآور شد: این افزایش بی‌رویه از سوی مساجد، امام‌زادگان و نهادهای مختلف موجب ریزش درآمد کمیته می‌شود.

ریزش درآمدهای کمیته امداد با افزایش بی‌رویه صندوق‌ کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت دوستی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهر با اشاره به اثرات انفاق در زندگی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در جشن عاطفه‌ها نوید دهنده آینده‌ای بدون فقر برای جامعه اسلامی است.

وی افزود: مردم متدین و انقلابی شهر لنده همزمان با سراسر کشور با حضور خود در جشن عاطفه‌ها، مهر و محبت را میان خود و هم‌نوعان خود تقسیم کردند.

رئیس کمیته امداد لنده گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته قریب به 30 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و میان دانش‌آموزان نیازمند و ایتام تقسیم شده است.

دوستی تصریح کرد: کمیته امداد لنده 175 یتیم را تحت پوشش خود قرار داده که از این تعداد 138 نفر آن‌ها دارای حامی هستند.

وی با اشاره به نقش حامیان در زندگی ایتام گفت: در شهر لنده بیش از 305 نفر حامی ایتام در حال کمک‌رسانی و مدد به تحصیل و زندگی ایتام بوده و تاکنون خدمات شایان توجهی را به آنها ارائه داده‌اند.

رئیس کمیته امداد لنده یادآور شد: در شش ماه اول سال 91 قریب به 204 میلیون ریال کمک از سوی حامیان ایتام به حساب آن‌ها واریز شده است.

دوستی در ادامه با بیان اینکه برای جشن عاطفه‌های امسال قریب به 100 صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده بود، گفت: در جشن عاطفه‌های امسال قریب به 61 میلیون ریال جمع‌آوری شده که از این مقدار 26 میلیون ریال جنسی بوده و مابقی به صورت نقدی جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با انتقاد از توزیع غیرقانونی صندوق‌های جمع‌آوری نذورات و کمک توسط ادارات و نهادهای مختلف یادآور شد: افزایش بی‌رویه صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طرف مساجد، امام‌زادگان و نهادهای مختلف موجب افت و ریزش کمک‌های مردمی و ریزش درآمد کمیته امداد شده است.

دبیر ستاد احیای زکات لنده با بیان اینکه زکات واجبی فراموش شده است که در حال احیا است، افزود: در شش ماهه اول امسال بیش از 710 میلیون ریال زکات در بخش لنده جمع‌آوری و به صندوق واریز شد که بعد از مدتی این پول با دو برابر شدن توسط دولت برای عمران و آبادانی روستاها و مساجد به مساجد روستاها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول