اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز برگزار شد

همایش بصیرتی - سیاسی دانش‌آموزان بسیجی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: همایش بصیرتی - سیاسی دانش‌آموزان بسیجی بویین زهرا برگزار شد.

همایش بصیرتی - سیاسی دانش‌آموزان بسیجی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش بصیرتی - سیاسی دانش‌آموزان بسیجی شهرستان بویین زهرا عصر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا و دانش‌آموزان بسیجی در این شهرستان برگزار می‌شود.

رضا ابراهیمی در این همایش اظهار کرد: هدف از برپایی این همایش افزایش سطح اعتقادات دینی و فرهنگی در دانش‌آموزان و توسعه هرچه بیشتر امر فرهنگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه گسترش حلقه‌های شجره طیبه صالحین در جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان بسیج مستضعفین است، تصریح کرد: آحاد بسیجیان و به ویژه دانش‌آموزان باید با حضور در این حلقه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی تلاش کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: هدف حلقه‌های صالحین مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

ابراهیمی با بیان اینکه تربیت دینی باید زیر مجموعه تمام برنامه‌ها در مدارس و نهاد‌های آموزشی قرار داشته باشد، عنوان کرد: تولید آثار فرهنگی در جامعه نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ مناسب را دارد.

وی لزوم ارایه راهکار صحیح به مردم و اشاعه فرهنگ دینی را جزو اولویت‌های مهم نهادهای فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: محقق ساختن تمام رویکرد‌ها و اهداف انقلاب اسلامی وابسته به تلاش یکپارچه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: اشاعه فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی لازم است که با تعامل و همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف در سطح کشور گسترش یابد.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌ها و رویکرد‌های فرهنگی صورت گرفته، عنوان کرد: برنامه‌سازی فرهنگی می‌تواند موجب جذب دانش‌آموزان به سوی امور فرهنگی شود.

وی اضافه کرد: شبیخون ضد فرهنگی و اعتقادی غرب با تلاش نهاد‌های فرهنگی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول