اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان:

70 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 70 درصد از دانش‌آموزان استان اصفهان عضو این سازمان هستند.

70 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان عضو بسیج هستند

محمد ادیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این تعداد دانش‌آموز بسیجی در استان اصفهان دارای کارت بسیج دانش‌آموزی هستند که در واحدهای مقاومت بسیج مدارس سازماندهی شده‌اند.

وی در ادامه از اعزام 58 هزار نفر دانش‌آموز پایه دوم متوسطه استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب در سال‌جاری خبر داد و افزود: اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مقطع دوم متوسطه امروز از شهرستان کاشان با رمز عملیاتی یا محمد رسول‌الله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: طی 48 ساعت حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، دانش‌آموزان از اروندکنار، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید کرده و راهیان فتح در هشت سال دفاع مقدس نیز برای دانش‌آموزان روایت‌گری دارند.

ادیب خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی در نمایش‌های رزمی فرهنگی و مناطق عملیاتی نیز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردوها برای سومین سال متوالی است که در سراسر کشور به صورت هماهنگ برگزار می‌شود، ابراز داشت: حدود یک میلیون نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه از سراسر کشور به این اردوها اعزام می‌شوند که از این تعداد حدود 900 هزار نفر دانش‌آموز و حدود 100 هزار نفر فرهنگی آموزش و پرورش هستند.

وی، قدرشناسی و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره جوانان و رزمندگان دلاورمرد اسلام در هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگوهای عینی ایثار، مقاومت و شهادت به دانش‌آموزان و تقویت روحیه ایمان و معنوی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی ذکر کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول