اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

بسیج در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضور دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت:‌ بسیج به عنوان تشکلی خودجوش و مردمی با حضور دائمی و تأثیرگذار خود در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور دارد.

بسیج در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح امروز در ستاد هماهنگی بسیج کارمندی و کارگری در نهاوند اظهار کرد: حضور بسیج به عنوان نیروی مردمی و متدین در همه ارکان نظام نه تنها متوقف نشده بلکه هر روز و هر سال نسبت به ایام گذشته پر انرژی‌تر و مقتدرتر در حال فتح قله‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و حتی عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه هر جا که انقلاب و نظام اسلامی به حضور بسیج نیاز داشته است بدون فوت وقت حاضر شده و عملکرد مثبتی ارائه کرده است، تصریح کرد: ولایتمداری، خلوص نیت، تدین و ایمان درونی و قوی از بسیج نهادی فراگیر و موفق ساخته است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به عمل‌گرا بودن بسیج عنوان کرد:‌ یکی از ویژگی‌های بارز بسیج عمل‌گرا بودن آن است و ‌شعار دادن در بسیج جایی ندارد زیرا این نهاد انقلابی با عمل خود توانسته است جایگاه خود را روز به روز رفیع‌تر کند.

در ادامه سرپرست فرمانداری نهاوند نیز هدف از تشکیل بسیج اقشار را کمک به تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، کمک به تدوین راهبرد ملی بسیج کارمندان و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و بسترسازی به منظور ایفای نقش سازمان یافته در صحنه‌های مورد نیاز نظام اسلامی عنوان کرد.

خدایار ظفری ابراز داشت: بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و تجربی صاحب‌نظران، نخبگان و خبرگان بسیجی از اهداف تشکیل بسیج کارگری و کارمندی است.

وی استفاده از نیروهای خلاق، نخبه و علاقه‌مند به عضویت در کمیته‌های پنج‌گانه بسیج اقشار در نهاوند را ضروری خواند و افزود: حضور این افراد در این عرصه موجب هویت‌بخشی و انسجام تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های کارگران و کارمندان بسیجی می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند شورای بسیج کارمندان و کارگران را مرکب از صاحب‌نظران، نخبگان و خبرگان بسیجی نامید که می‌توانند در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ادارات در سطح شهرستان تأثیرگذار بوده و شهرستان را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده یاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای نیل به اهداف باید جلسات منظم بسیج اقشار هر سه هفته یک بار در فرمانداری تشکیل شود، خاطرنشان کرد:‌ حضور همه افراد عضو کمیته‌های چهارگانه و مدیران دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در این جلسات ضروری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول