اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی:

پروانه استاندارد 90 واحد تولیدی آذربایجان‌غربی ابطال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: در شش ماه نخست امسال پروانه کاربرد علامت استاندارد 90 واحد تولیدی آذربایجان‌غربی ابطال شد.

پروانه استاندارد 90 واحد تولیدی آذربایجان‌غربی ابطال شد

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد 565 واحد تولیدی مسئول مقرر‌ات استاندارد در آذربایجان‌‌غربی وجود دارد.

وی با اشاره به تعداد واحدهای در حال فعالیت که مشمول استاندارد اجباری هستند، تصریح کرد: از این تعداد شش واحد غیرفعال و 559 واحد فعال هستند.

جلایر واحدهای تولیدی زیر پوشش استاندارد تشویقی را چهار واحد عنوان کرد و افزود: 455 واحد نیز حداقل یک پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند.

وی تعداد فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری را یک هزار و 186 فرآورده اعلام کرد و گفت: 533 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تمدید شده است.

جلایر با بیان اینکه 209 پروانه کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان‌غربی و در شش ماه نخست امسال صادر شده است، افزود: سه پروانه نیز تعلیق و 90 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان در شش ماه نخست سال جاری ابطال شده است.

وی از صدور 32 مجوز کاربرد علامت استاندارد در این مدت خبر داد و تصریح کرد: 895 فقره پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول