اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری:

اداره‎کل بیمه سلامت در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری از تاسیس و راه‎اندازی اداره‎کل بیمه سلامت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

اداره‎کل بیمه سلامت در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

جواد حیدری معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره‎کل با محوریت بیمه خدمات‌درمانی و بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه کشور در این استان تشکیل شده است.

معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در حوزه بیمه در این استان با توجه به قوانین جدید ابلاغی، افزود: بر اساس دستورالعمل‎های ابلاغی جدید تمامی سازمان‌های بیمه‌گر در این اداره‌کل ادغام شده و خدمات سلامت و درمان خود را از این طریق به جامعه هدف خود ارائه می‌دهند.

معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به وضعیت سلامت و نظام بیمه‌ای در این استان اشاره کرد و گفت: با ابلاغ دستورالعمل‎های جدید و تشکیل این اداره‎کل هر فرد دیگر فقط دارای یک دفترچه بوده و از همه کسانی که در آن برخی از افراد چندین دفترچه به صورت همزمان داشتند جلوگیری می‎شود و همچنین خدمات به طور یکسان به تمام مردم داده می‎شود.

وی افزود: بر این اساس کسانی که از خدمات بیمه‎ای بهره‎مند می‎شوند، از سردرگمی ناشی از تعدد قوانین به دور خواهند بود.

حیدری تصریح کرد: افرادی که فاقد هرگونه دفترچه درمانی هستند می‎توانند با استفاده از تخفیف ارائه شده توسط دولت برای این منظور اقدام کرده تا در جامعه هیچ فردی بدون پوشش بیمه‌ای باقی نماند.

وی اجرای دقیق طرح پزشک خانواده را یکی دیگر از اهداف این طرح دانست و گفت: با اجرای این طرح پرونده سلامت الکترونیک برای تمامی افراد تشکیل و با گذشت زمان کارت سلامت جایگزین دفترچه‎های بیمه می‌شود.

معاون اداره‌کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی هر فرد در هر بار مراجعه به پزشک قابل رویت از سوی پزشک است و سوابق بیمار به سرعت برای اقدامات مقتضی در خدمت پزشک قرار می‎گیرد و از موازی‌کاری و ایجاد عوارض و تداخلات ناخواسته جلوگیری می‎شود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول