اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر مشهد:

13 سالن ورزشی مصوب سفر هیئت دولت هنوز احداث نشده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور احداث 13 سالن مصوب شد که هنوز یکی از آنها احداث نشده است.

13 سالن ورزشی مصوب سفر هیئت دولت هنوز احداث نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد کمال سرویها صبح امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد اظهار کرد: در سفر اول و دوم رئیس جمهور احداث 13 سالن مصوب شد که هنوز یکی از آنها احداث نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین تفاهمی بین شهرداری و هیئت فوتبال تنظیم شد و سال 88 و 89 مقرر شد شهرداری 200 زمین ورزشی را ایجاد کند که نیروی انسانی و مربی را اداره ورزش تامین کند و در این راستا شهرداری 215 زمین را ایجاد کرده و برای مربی و نیرو باید کار شود که نیاز به بودجه نیست و به هماهنگی سازمانی نیاز است.

در ادامه رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به مدیرکل ورزش و جوانان پیشنهاد می‌کنم کارها را خیلی گسترده نکنید چون با گسترده کردن کارها آنها به سرانجام نمی‌رسد و بهتر است یکی دو کار برجسته و با برنامه مانند سالم سازی فرهنگی را انجام دهید.

مرتضی خادمی اظهار کرد: ورزش ملی و استان ما آسیب‌های جدی را دارد که شاید مهم‌ترین آن سالم سازی فرهنگ ورزشی و بازگشت ورزش به جایگاه خود است.

خادمی خاطرنشان کرد: پیشنهاد دوم من در ارتباط با سرویس دهی ورزشی رایگان است که آن را حذف کنید و از مردم کمک مالی بگیرید و سعی نکنید با پول نفت و گاز به مردم سرویس رایگان دهید و چون مردم به حوزه ورزش علاقه‌مند هستند در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و وقت و انرژی می‌گذارند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد سوم در مورد کار فرهنگی است که خیلی نیاز به پول ندارد و بهتر است افراد دلسوز و خلاق را وارد این حوزه کنید.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: سه سال پیش شهرداری مشهد با کمیسیون اجتماعی شورا قدم‌های مثبتی را در بحث ورزش برداشته که در آن زمان سالن ورزشی برای بانوان دو تا بود اما امروز 9 تا شده است.

بصیری‌پور افزود: ما در بحث ورزش اشکالات زیادی داریم مانند دلال‌بازی‌ها و معتقدیم که تمام افراد باید به مدیرکل ورزش و جوانان در ارتباط با امور تدارکاتی و ساخت و سازی کمک کنند تا فکر ایشان آزاد شود و بتوانند سلامت را در ورزش زنده کنند.

در ادامه فاطمه غیور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: ورزش از دو نگاه سلامت و تندرستی و بحث اوقات فراغت پر کنیم که فرد چگونه از اوقات فراغت خود استفاده کند و باید برنامه‌ریزی شود که چگونه می‌توان کاری کرد تا ورزش سبد خانواده‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام نهادها و امکانات استفاده شود تا جوانان و دانش‌آموزان سه ماه تعطیلات در راستای سلامت جامعه باشد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول