اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پایین آمدن طراز دانشکده پرستاری

مخالفت رئیس شورای شهر خمین با تبدیل دانشکده خمین به موسسه آموزش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خمین از تبدیل دانشکده پرستاری این شهرستان به مؤسسه آموزش سلامت به شدت ابراز نگرانی کرد.

مخالفت رئیس شورای شهر خمین با تبدیل دانشکده خمین به موسسه آموزش

سیدمهدی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شورای گسترش دانشگاه‌ها در سال 70 با تاسیس رشته پرستاری در خمین موافقت کرد و بلافاصله از مهر 71 بر اساس مجوز صادر شده این مرکز اقدام به پذیرش دانشجو کرده و در حال حاضر نیز این روند ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 361 نفر کارشناس پرستاری از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی طی صورت‌جلسه مکتوب بین استانداری مرکزی و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی چارت تشکیلاتی دانشکده پرستاری مورد تصویب قرار گرفت و به دنبال آن به استناد رأی صادره از دویست و یکمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی با تاسیس دانشکده پرستاری در خمین موافقت کرد.

ساداتی ادامه داد: در سفر سوم دولت به استان هیئت وزیران در جلسه مورخ 6/9/89 بند 16 با ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان خمین طی سال 89 و 90 با اخذ مجوز از شورای گسترش دانشگاه موافقت شد، اما متاسفانه اخیرا با تغییرات ایجاد شده در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آمایش سرزمینی قرار است به جای دانشکده علوم پرستاری خمین، مؤسسه آموزش سلامت ایجاد شود که این موضوع از نظر علمی و تشکیلاتی بسیار پایین‌تر از یک دانشکده است.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر خمین به عنوان نمایندگان مردم با عنایت به اینکه این دانشکده 21 سال سابقه آموزشی دارد، طبق مصوبات سفر رئیس جمهور و قول و وعده‌ای که به مردم خمین داده شده، می‌طلبد شورای گسترش آموزش عالی ایجاد دانشکده علوم پزشکی در خمین را تصویب و بستری فراهم کند که این دانشکده در شهرستان دایر شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول