اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

غدیر یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ اسلام است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: غدیر استمرار رسالت نبی مکرم اسلام (ص) و بزرگ‌ترین واقعه بعد از بعثت پیامبر اسلام در تاریخ اسلام است.

غدیر یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در آیین جشن امامت و ولایت که با حضور هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان در ورزشگاه امام علی(ع) زاهدان برگزار شد اظهار داشت: غدیر یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ اسلام است و انقلاب اسلامی ایران هم مولود فلسفه غدیر و ولایت است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت وصایای امام راحل و حضور ولایت‌فقیه و پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام و رهبری، طبق پیش‌بینی امام راحل به همه دنیا صادر شده و بر همه دولت‌ها اثر گذاشته است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان داشت: ایجاد موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته‌های نامشروع آمریکا و انگلیس و اتحادیه اروپا، باعث شده است که کشورهای استکباری با تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم بر علیه ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران را از رشد و توسعه همه جانبه باز دارند تا مردم ایران مانند سال‌های ننگین حکومت ستمشاهی بوده و محتاج آنان باشند.

نارویی حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان و پشتیبانی از ولایت‌فقیه را به عنوان مهم‌ترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: دشمن با انجام عملیات‌های تروریستی و اقدامات خرابکارانه سعی دارد تا سرعت پیشرفت و توسعه کشور را ضعیف کند.

وی با تأکید بر معرفی فرهنگ غدیر به جوانان، برپایی جشن‌ها و آیین‌های ویژه عید سعید غدیر خم را در سراسر استان مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول