اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

بصیرت دانش‌آموزان برای شناسایی توطئه دشمنان ارتقاء یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: بصیرت دانش‌آموزان برای شناسایی توطئه دشمنان ارتقاء یابد.

بصیرت دانش‌آموزان برای شناسایی توطئه دشمنان ارتقاء یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی عصر امروز در دیدار اعضای بسیج دانش‌آموزی چایپاره با امام جمعه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، دانش آموزان بسیجی را به هوشیاری و آمادگی کامل در برابر انواع هجمه و توطئه‌های دشمنان توصیه کرد و اظهار داشت: بسیجیان باید با بصیرت و دشمن‌شناسی همیشه خود را برای برخورد با دشمنان آماده کنند.

وی ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را از خصیصه‌های اصلی بسیجیان ذکر کرد و افزود: آنچه باعث رعب و وحشت دشمنان از قدرت بسیج شده است شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری این نیروی مخلص جهادی و بسیجی بوده است.

ابراهیمی بر هوشیاری دانش‌آموزان در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد و گفت: باید بصیرت دانش‌‌آموزان را در شناسایی توطئه‌های دشمنان نظام افزایش داد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با ارتقای سطح علمی خود می‌توانند در این زمینه گام مؤثرتری بردارند.

غلام محدث فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره نیز در این دیدار به آمادگی بسیجیان این شهرستان برای هر‌گونه جان‌فشانی برای اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیجیان چایپاره در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه آماده و بیدار بوده و آمادگی دفاع از کشور را دارند.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی مباحثی در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای ارتقای سطح بصیرت دانش‌آموزان مطرح می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول