اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه میامی:

کاروان راهیان نور سد راه دشمن در تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه پاسداران شهرستان میامی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‏آموزی سد راه دشمن در تهاجم فرهنگی است.

کاروان راهیان نور سد راه دشمن در تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، غلام‏رضا فلاحتی عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی کاروان‏های راهیان نور دانش‌آموزی میامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف اردوهای راهیان نور، آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور را آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران، تحکیم پیوند ارزشی و  فرهنگی میان الگوهای ایثار و نسل نوجوان، مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه‏های عینی ایثار، مقاومت و شهادت عنوان کرد.

جانشین سپاه پاسداران شهرستان میامی خاطرنشان کرد: طبق گزارش راویان و شرکت‌کنندگان در اردوهای برگزار شده در سال‌های قبل، تغییرات مثبت و عمده‌ای در نسل جوان شرکت‌کننده در این اردوها به وجود آمده است.

فلاحتی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری هر چه بهتر این اردوها، تأثیرات معنوی آن را در نوجوانان و جوانان بیش از پیش شاهد باشیم.

دشمن برای کم‌رنگ کردن راهیان نور تلاش می‌کند

فرمانده بسیج دانش‌آموزی میامی نیز در این جلسه اظهار داشت: راهیان نور دانش‏آموزی یک عملیات فرهنگی بزرگی بوده که دشمن ارزش آن را فهمیده است و تمام تلاشش را برای کم‌رنگ کردن آن به کار می‏بندد.

علی‏اصغر رجبی اظهار داشت: افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها تمام هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره آموزش پرورش و فرهنگیان بسیجی، برنامه‌های مطلوبی را برای دانش‌آموزان میامی در این راستا برگزار خواهیم کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی میامی با بیان اینکه بسیاری از دانش‌آموزان شهرستان میامی آمادگی خود را برای حضور در اردوهای راهیان نور اعلام کرده‌اند، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به صورت ریلی و از طریق قطار انجام می‌شود.

رجبی ادامه داد: دانش‌آموزان میامی پس از انتقال به شهرستان شاهرود از طریق قطار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی میامی امسال 240 نفر از دانش‏آموزان شهرستان میامی را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول