اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

مهم‌ترین وظایف روابط عمومی به روز بودن و صحت اخبار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نقش روابط‌عمومی را در سازمان بسیار مهم دانست و گفت: مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی به‌روز بودن و صحت اخبار است.

مهم‌ترین وظایف روابط عمومی به روز بودن و صحت اخبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رحیم شهریاری پیش از ظهر امروز در دومین نشست مجمع رابطین روابط عمومی و امورفرهنگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نقش روابط‌عمومی در گسترش حس اعتماد در جامعه را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: امید آفرینی و اخلاق‌مداری دو رکن اساسی است که باید در خبرها رعایت شود.

وی ادامه داد: بیان واقعیت در خبرها بسیار مهم بوده اما اعتماد سازی در جامعه را نباید فراموش کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت در جمعیت هلال احمر را نمی‌توان به عنوان شغل در نظر گرفت، گفت: هلال احمر بزرگترین سازمان مردم نهاد ایران است که بر پایه فعالیت‌های مردمی ایجاد شده و گستردگی فعالیت جمعیت نیز به حدی است که برای اجرای آنها نیاز به وجود خدمات داوطلبانه است.

شهریاری خدمت در جمعیت هلال احمر را داوطلبانه دانست و تصریح کرد: رویکرد خدمت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری بوده که باید در تمامی حوزه‌ها گسترش پیدا کند.

وی خدمات جمعیت هلال احمر را ارزشمند و متعدد برشمرد و افزود: طی دو سال گذشته نزدیک به 50 هکتارزمین از منابع طبیعی برای احداث مجتمع‌های جمعیت هلال احمرگرفته و ساخته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به وظایف خطیر روابط‌عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی باید با ایجاد ایده و طرح‌های جدید بتواند تمامی برنامه‌ها را پوشش داده و همچنین هماهنگی بین حوزه‌های مختلف سازمان را فراهم کند.

شهریاری تصریح کرد: اعتمادسازی بین حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر باید تقویت شود که این هنر مسئول روابط‌عمومی است.

وی به خلاقیت و نوآوری در یک مجموعه کاری اشاره و بیان کرد: می‌توان با ایجاد ایده‌ و طرح‌های جدید در راستای خدمت به مردم گام‌های بسیارارزشمندی برداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به راه‌اندازی سامانه 147 جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: با استفاده از خلاقیت و ایده‌های جدید فرهیختگان خراسان جنوبی این سامانه راه‌اندازی شد و اکنون نزدیک به 17 استان بزرگ از این طرح استفاده می‌کنند.

شهریاری گفت: برای نخستین بار در کشور طرح مشخص کردن نقطه امن در زلزله و نصب سنسور اعلام نشتی و قطعی گاز درمنازل و ادارات توسط جمعیت هلال احمر عنوان شده که امیدواریم به زودی این طرح‌ها اجرا شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول