اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

احیای امر به معروف هدف قیام امام حسین بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: هدف امام حسین در کربلا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

احیای امر به معروف هدف قیام امام حسین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا شفیعی‌زاده یکشنبه شب در مراسم عزاداری محرم پلیس گیلان، رهروی از راه امام حسین (ع) را برترین الگو برای سعادت جامعه دانست.

وی هدف از قیام امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواند و افزود: این فریضه بزرگ امروزه نیز از نیازهای اساسی جامعه است.

این مسئول با اشاره به توانایی و قابلیت پلیس برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خواهان بستر لازم در این زمینه و مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادها شد.

وی با ذکر حدیثی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه عدم احساس مسئولیت حاکمیت اشرار را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) مبارزه با ظلم و جور بود و ما باید امام حسین (ع) را برترین الگو برای خود قرار دهیم زیرا رمز سعادت جامعه در رهروی از راه حسین (ع) است.

شفیعی‌‌زاده بر اراده عمومی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: اصلی در قانون اساسی بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشت اما تاکنون به صورت جدی به این موضوع مهم پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) نباید محدود به محرم و صفر شود، از مسئولان و متولیان امر خواست تا اهداف حسینی را بیش از پیش در جامعه پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به مساجد، منبر، روضه و گریه ما نیاز ندارد بلکه هدف امام حسین (ع) رهروی از راه انبیا و اولیای الهی و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با برشمردن آثار عقب‌نشینی در امر به معروف و نهی از منکر، توفیق وظیفه‌شناسی بهتر و انجام رسالت دقیق‌تر در جامعه را از ایزد منان خواستار شد.

انتهای پیام/2300/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول