اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ثلاث باباجانی:

قیام امام‌ حسین (ع) جایگاه خاصی در میان مسلمانان شیعه و سنی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: قیام امام‌حسین (ع) علیه ظلم و ستم یزید علیرغم گذشت بیش از قرن‌ها از وقوع آن‌، جایگاه خاصی در میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارد.

قیام امام‌ حسین (ع) جایگاه خاصی در میان مسلمانان شیعه و سنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در همایش بزرگ بسیجیان عاشورای شهرستان ثلاث باباجانی که به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه  این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا حماسه‌ای شور‌انگیز در تاریخ بشری است و قیام امام‌حسین (ع) علیه ظلم و ستم یزید علیرغم گذشت بیش از قرن‌ها از وقوع آن‌، جایگاه خاصی در میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارد.

یوسفی ادامه داد: هرچه از تاریخ آن واقعه عاشورا می‌گذرد بر عظمتش افزوده می‌شود و بیشتر توجه‌ها و اندیشه‌های حق‌طلبان و آزادی‌خواهان را از هر مسلک و عقیده‌ای به خود معطوف می‌دارد‌.

وی تشکیل بسیج به فرمان امام ‌خمینی (ره) را معجزه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) در حساس‌ترین نقطه تاریخ انقلاب اسلامی یعنی سال 58 و نقش بسیجیان در همه  عرصه‌های انقلاب تدبیر و دور‌اندیشی امام راحل (ره) را نشان می‌دهد‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثلاث باباجانی نیز گفت‌: ارتقای روحیه امید، شادابی و کارآمدی و حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها موجب اقتدار ایران اسلامی و تهدیدی بزرگ برای دشمنان نظام است.

فرامرز باوند‌پور با اشاره به اینکه بسیج در همه صحنه‌های حساس کشور به‌خصوص جنگ نرم دشمن حضوری موثر و تاثیرگذار دارد‌، تصریح کرد: باید روحیه بسیجی در جامعه به خصوص در بین جوانان تقویت شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود نیز در این همایش ضمن تسلیت ایام ماه محرم بر لزوم بهره‌مندی از درس‌های عاشورا در این ماه تاکید کرد و گفت‌: ماه محرم فرصت خوبی است تا ابعاد مختلف واقعه کربلا و خصوصیات قیام حضرت امام‌حسین (ع) برای مردم تشریح شود.

رضا‌پور در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و افزود‌: هفته بسیج در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی‌، نقطه عطف بسیار مهم و آغاز حرکتی عظیم برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/2700/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول