اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری ویژه آبادان:

همه شهروندان آبادانی برای استقبال از ضریح امام حسین(ع) آماده شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری ویژه آبادان گفت: همه شهروندان آبادانی و مدیران اجرایی شهرستان با همیاری یکدیگر برای استقبال از ضریح امام حسین(ع) آماده شوند.

همه شهروندان آبادانی برای استقبال از ضریح امام حسین(ع) آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدولی‌الله موسوی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد، با اشاره به ورود ضریح حرم مطهر امام حسین(ع) اظهار کرد: همه ارگان‌های اجرایی شهرستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی برای استقبال هرچه باشکوه‌تر از این مهمان گرانقدر آماده شوند.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج شهرستان آبادان با فعال کردن همه اعضای بسیج برای استقبال و تدارک برنامه‌های میزبانی و هماهنگی برای زیارت شهروندان آبادانی فعال شدند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه نیز با استفاده از ظرفیت 15 هزار نفری دانشجویان خود آنان را برای زیارت ضریح مطهر ساماندهی می‌کند.

وی در خصوص بخشداری‌های مرکزی گفت: بخشداری‌های مرکزی و دهیاران منطقه نیز با برگزاری جلسات هماهنگی با شورای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها باید اطلاع رسانی کافی را در این زمینه داشته باشد.

موسوی در پایان بیان کرد: ائمه جماعت مساجد منطقه، خطبا، هیئت‌های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان در یک همکاری موازی برای ساماندهی برنامه‌ها و حضور هرچه بیشتر شهروندان در این واقعه مهم تاریخی باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول