اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد اعلام کرد

عرضه گوشت تنظیم بازار در 80 واحد صنفی سطح شهر مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: 80 واحد صنفی در سطح شهر مشهد، گوشت قرمز را با قیمت تنظیم بازار به شهروندان عرضه می­‌کنند.

عرضه گوشت تنظیم بازار در 80 واحد صنفی سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، احمد احدی با بیان این مطلب اظهار داشت: واحدهای صنفی منتخب تحت پوشش اتحادیه در راستای طرح تنظیم بازار که با هدف رفاه بیشتر همشهریان و تامین کالاهای اساسی اجرا شده است، گوشت قرمز را با قیمتی پائین‌­تر از قیمت بازار عرضه می­‌کنند.

احدی ادامه داد: قیمت هر کیلو گوشت چرخ­‌کرده بسته­‌بندی شده در این واحدها 14 هزار و 500 تومان و هر کیلو ران و سردست گوساله 19 هزار و 500 تومان است که این قیمت نسبت به سایر واحدها 3 هزار تومان ارزان­تر است.

وی با اشاره به ثبات قیمت گوشت قرمز عنوان کرد:با وجود افزایش 500 تومانی هر کیلو دام زنده سنگین طی هفته گذشته، خوشبختانه قیمت گوشت قرمز همچنان از ثبات برخوردار است و با افزایش قابل توجهی روبرو نشده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد افزود: وضعیت توزیع گوشت قرمز در مشهد نسبت به سایر شهرهای کشور از روند مطلوبی برخوردار است و نرخ گوشت نسبت به تمام استانها مناسب­‌تر است.

احدی درباره توزیع گوشت منجمد وارداتی در دهه اول ماه محرم نیز خاطر نشان کرد: ارائه گوشت منجمد وارداتی به هیئت­‌های مذهبی در دهه نخست محرم به‌ویژه ایام تاسوعا و عاشورا توانست پاسخگوی افزایش تقاضا در این ایام باشد.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول