اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس تریبون مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس این خبرگزاری را تریبون مردم دانست و ابراز داشت: خبرگزاری فارس با انعکاس اخبار سراسر کشور تلاش می‌کند تا مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند.

خبرگزاری فارس تریبون مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حسن کربلایی در سومین گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: در عالم رسانه و مطبوعات به ویژه در عصر ارتباطات و اینترنت سرعت، دقت و صحت در اولویت کارها قرار دارد و هر رسانه‌ای که بتواند این مقوله‌ها را اجرایی کند، جزو بهترین‌ها محسوب می‌‌شود.

وی خبرگزاری فارس را تریبون مردم دانست و ابراز داشت: این خبرگزاری با انعکاس سریع اخبار تلاش می‌کند تا مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان برساند تا نقش خود را در رفع معضلات جامعه به خوبی ایفا کند

کربلایی فعالیت دفاتر سرپرستی خبرگزاری فارس در شمال و جنوب کرمان را از نظر کمی و کیفی جزو دفاتر برتر این خبرگزاری ذکر و عنوان کرد: این موفقیت‌ها جز با رهنمودها و همکاری مسئولان این استان میسر نبود.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت: در تلاش هستیم تا دفاتر خبرگزاری در تمام شهرهای کشور فعال شود تا این خبرگزاری به عنوان مرجعی برای تمام اقشار جامعه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و ... قرار گیرد.

کربلایی با تأکید بر اینکه طبق سیاست خبرگزاری فارس، تهران کل کشور نیست، بلکه درصدد هستیم تا بتوانیم اخبار تمام مناطق و شهرها را پوشش دهیم، بیان داشت: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم تا اخبار امیدبخش را منعکس کنیم.

انتهای پیام/80002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول