اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ - 6

نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا و پروژه فرهنگی گودال سرخ کلید خورد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسئولان شهرستان گرگان نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا و پروژه فرهنگی گودال سرخ کلید خورد.

نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا و پروژه فرهنگی گودال سرخ کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیش‌ازظهر امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و تنی چند از مسئولان شهرستانی نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا و پروژه فرهنگی گودال سرخ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم که در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزار شد گفت: بسیج متعلق به همه آحاد مردم کشور است و وقتی برنامه‌ای توسط بسیج اجرا می‌شود خوب است که همه ادارات و نهادها با توجه به ماهیت مردمی بودن آن به میدان بیایند.

محمدحسین بابایی اظهار داشت: نمایش گودال سرخ یک کار فرهنگی و مذهبی است که با محوریت عاشورا و عزاداری سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود و لازم است همه نهادها در این کار سهیم شوند.

در چند سال اخیر همکاری خوبی در برپایی برنامه‌های بسیج نشد

وی تصریح کرد: در این چند سالی که بنده به عنوان فرمانده سپاه استان فعالیت می‌کنم انصافاً در برپایی برنامه‌های بسیج همکاری خوبی انجام نشد و امیدواریم با حضور حیدر احمدی به عنوان فرماندار جدید گرگان اجرای این برنامه‌ها روند مطلوبی به خود بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در شکل‌گیری این کار اول کارکنان سپاه نینوا خود دست به کار شدند و مبلغ 30 میلیون ریال برای عزاداری سید و سالار شهیدان جمع‌آوری شد هر کس در این موضوع حمایت و شرکت کند خادم امام حسین(ع) است و اسم و رسم اینجا جایی ندارد.

 

بابایی افزود: بسیج در گلستان بانشاط است و خوب کار می‌کند و ما مسئولین باید با توجه به فرصتی که بسیج در اختیار نظام قرار داده استان را بسازیم چراکه گلستان با توجه به اینکه دیر استان شد و بسترها و زیرساخت‌های آن آماده نیست از مناطق محروم است و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه بسیج به عنوان بازویی در کنار سایر ادارات و نهادهایی که می‌خواهند به مردم کمک کنند، قرار می‌گیرد.

بابایی گفت: در زمینه آموزش، نهضت سوادآموزی، منابع طبیعی، گابیون‌بندی، کاشتن درخت، پرورش ماهی، پرورش مرغ، بهداشت، عمرانی، تولید برق و سایر مواردی که مردم نیازمند خدمت باشند بسیج هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

بزرگترین خیمه کشور در گرگان زده شد

دبیر ستاد اجرایی نمایش گودال سرخ گفت: بعد از نمایش ستاره صبح، این نمایش دومین فعالیت بزرگ استانی به شمار می‌رود ما متوجه شدیم ذائقه مردم در این نمایش بسیار زیاد است لذا تشویق شدیم تا امسال نیز چنین برنامه‌ای داشته باشیم.

محمدخانی اظهار داشت: نمایش گودال سرخ یک بار در کرمان و دومین بار در گلستان اجرا می‌شود و تفاوت آن با کرمان در این است که در گلستان از روایت دفاع مقدس نیز استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: در این نمایش از تکنولوژی نور، صدا و تصویر به صورت همزمان استفاده کردیم و با هنرمندی خوب امیدواریم که نمایش قابل توجهی را ارائه دهیم.

مسئول امور ایثارگران شرکت مخابرات استان گفت: خیمه‌ای که زده شده با یک‌هزار و 500 مترمربع بزرگترین خیمه کشور است و بزرگترین مزیت آن این است که از بازیگران بومی و استانی استفاده کردیم و پیش‌بینی ما این است که بیش از 100 هزار نفر از این نمایش دیدن کنند.

در پایان این جلسه حاضران با بازدید از محل نمایش ساخت از آخرین اقدامات انجام شده دیدن کردند و با حضور در نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا رسماً آن را افتتاح کردند. 

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول