اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه فردوس:

پیام عاشورا سبب بصیرت‌افزایی نسل جوان است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه فردوس گفت: پیام عاشورا و امام حسین(ع) پیام بصیرت‌افزایی به نسل جوان است.

پیام عاشورا سبب بصیرت‌افزایی نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس عاشورا در فردوس اظهار کرد: قیام عاشورا ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد که باید این ابعاد را برای جوانان تبیین کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع عاشورا و محرم در تبیین ابعاد قیام امام حسین(ع) و ترویج فرهنگ اسلامی بسیار موثر است.

امام‌جمعه فردوس با اشاره به اینکه باید پیام عاشورا به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: همه مسلمانان و شیعیان در برابر اهل‌بیت(ع) وظایفی دارند که از جمله این وظایف تبیین جایگاه و معرفی بیشتر ائمه(ع) است که سبب بصیرت‌افزایی نسل جوان می‌شود.

*نمایش 400 قطعه عکس در نمایشگاه عاشورا

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس عاشورا نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و همچنین معرفی آداب و رسوم مردم فردوس در ایام محرم برگزار شده است.

سحر سادات جوانمرد افزود: در این نمایشگاه تعداد 400 قطعه عکس از تصاویر مختلف شامل مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، مراسم نخل‌گردانی در فردوس، پخت نان و غذا برای اطعام عزاداران در هیئت‌های مذهبی شهرستان و همچنین مراسم عصر عاشورا و شام غریبان به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس عاشورا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس در محل نگارخانه شهید گمنام برگزار و تا 26 آذر‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم است.

نمایشگاه عکس عاشورا پیش از ظهر امروز با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان فردوس افتتاح شد.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول