اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

ارائه 5 هزار نفرساعت آموزش به اصناف بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: به‌منظور ارتقای مهارت در شغل و به‌روزآوری اطلاعات تاکنون 5 هزار نفرساعت آموزش به اصناف این شهرستان ارائه شده است.

ارائه 5 هزار نفرساعت آموزش به اصناف بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم برای ورود افراد به بازار کار و ایجاد اشتغال یک امر مهم است که باید مورد‌ توجه همگان قرار گیرد تا بتوانیم بستر پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اجرای دوره‌های آموزشی به منظور تربیت، آماده‌سازی و ارتقای دانش فنی و سطح مهارت منابع انسانی برای تأمین نیاز بازار کار ضروری است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه افزود: به منظور ارتقای مهارت در شغل و به‌ روزآوری اطلاعات، 53 نفر از اصناف این شهرستان در دوره آموزشی شرکت کردند که 5 هزار نفرساعت آموزش به آنها ارائه شده است.

حسنی تصریح کرد: این آموزش‌ها در بخش صنعت شامل تعمیر انژکتور پراید، سیستم سوخت‌رسانی CNG پراید، در بخش خدمات قالیباف تابلویی و در بخش کشاورزی پرورش زنبور عسل بوده است.

*آموزش 130 نفر از نانوایان بشرویه

وی از آموزش 130 نفر از نانوایان در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ اعتبار از اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای خراسان‌جنوبی در ارتباط با آموزش و ارتقاء‌ سطح علمی و عملی نانوایان سطح شهرستان، این دوره آموزشی برگزار شده که از این تعداد 30 نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: در ارتباط با آموزش نانوایان ادارات ذیربط تاکنون همکاری لازم را با این مرکز نداشته‌اند که امید است در سه ماهه آینده این تعامل و همکاری صورت گیرد تا آموزش نانوایان شهرستان به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام/69006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول