اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت:

طرح شبنم قاچاق را ریشه‌کن می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بافت گفت: با طرح شبنم و کنترل اقلام مصرفی بنا بر آن شده است که قاچاق از کشور ما ریشه‌کن شود و یا حداقل بهبودی قابل توجهی حاصل شود.

طرح شبنم قاچاق را ریشه‌کن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سید رضا حسینی پیش ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بافت با تسلیت پنجم دیماه سالروز زلزله بم اظهار داشت: قاچاق در کشور به عنوان اقتصاد پنهان بیان شده است.

معاون فرماندار بافت ادامه داد: قاچاق و اقتصاد پنهان ضربه‌ای مهلک به پیکره ی اقتصاد کشور می‌زند و ارز را از کشور خارج می‌کند.

حسینی تصریح کرد: با طرح شبنم و کنترل اقلام مصرفی بنا بر آن شده است که قاچاق از کشور ما ریشه کن شود و یا حداقل بهبودی قابل توجهی حاصل شود.

وی بیان کرد: مصرف لوازم آرایشی در کشور ما بسیار زیاد و قابل تأمل است و باید فکری اساسی در این زمینه شود و باید بدانیم که حتی 10 درصد از لوازم آرایشی مصرفی کشور داخلی نیستند.

حسینی افزود: با مصرف لوازم آرایشی خارجی هم ارز داخلی را از کشور خارج کردیم و هم از سلامت اقلام وارداتی بی‌خبر هستیم و ممکن است، سلامت جامعه را به خطر بیندازند.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی، اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی گفت: ما باید نظارت‌ها و کنترل را برای کالاهای قاچاق بیشتر کنیم.

انتهای پیام/80024/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول