اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون استاندار کرمان

مشکلات روستای محروم تم‌چلی قلعه‌گنج بررسی شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از روستای محروم تم‌چلی قلعه‌گنج بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

مشکلات روستای محروم تم‌چلی قلعه‌گنج بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، جواد کمالی به همراه فرماندار، بخشداران و رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قلعه‌گنج در بازدید از روستای تم‌جلی این شهرستان از نزدیک با مشکلات مردم این روستای محروم آشنا و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

وی در بازدید از یک خانواده که به تازگی پدر خود را از دست داده بودند، گفت: توفیقی حاصل شد که امروز به دیدار این خانواده آمده‌ام و باید بدانیم که عمر دست خدا است و باید زندگی ائمه اطهار (ع) را سرلوحه امور خود قرار دهیم و صبور باشیم.

وی به فرزندان یتیم خانواده افزود: سعی کنید در زندگی خدا را داشته باشید و به خدا اتکا کنید و حتما خداوند به شما کمک می‌کند به شرطی که اعتقادی راسخ داشته باشید و هرگز در شرایط سخت خدا را فراموش نکنید.

عباس مهدوی‌اصل رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه‌گنج در این بازدید گفت: در این شهرستان تعداد 4 هزار و 22 خانوار زیر پوشش این نهاد هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/80004/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول