اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرسی اصناف آذربایجان‌غربی خبر داد

تشکیل 3 هزار پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر بازرسی اصناف آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماه گذشته بیش از 3 هزار پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

تشکیل 3 هزار پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی

علی حسامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سه ماه گذشته در بازرسی‌های انجام شده از اصناف و بازاریان تعداد 3 هزار و 603 مورد پرونده تخلف صنفی در سطح استان تشکیل شده است.

وی تعداد کل بازرسی‌های انجام شده در استان را در سه ماه گذشته بیش از 82 هزار مورد عنوان و ارزش ریالی مجموع تخلفات صنفی را بیش از 3 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها و اجناس بوده است، تصریح کرد: سه ماه گذشته تعداد یک‌هزار و 647 مورد شکایت مردمی از اصناف استان به ثبت رسیده است.

حسامی اضافه کرد: از این تعداد شکایات یک ‌هزار 614 مورد مربوط به عدم درج قیمت و 927 مورد مربوط به تخلفات گرانفروشی است.

مدیر بازرسی اصناف آذربایجان غربی با بیان اینکه طی بازرسی‌های انجام شده در سه ماه سوم سال جاری تعداد 685 مورد تخلف مربوط به کشف و عرضه کالای قاچاق است یادآور شد: روغن نباتی و پوشاک به ترتیب بالاترین میزان پرونده‌های تخلف صنفی از نظر ارزش ریالی را به خود اختصاص داده است.

حسامی عدم صدور فاکتور و عدم رعایت مسائل بهداشتی را از دیگر تخلفات در حوزه اصناف اعلام کرد و گفت: 98 درصد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی ذی‌صلاح با اجرای حکم محکوم به پرداخت جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/61013/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول