اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با رئیس مجلس تاکید شد

افزایش میزان حمایت از زندان‌ها/ ایجاد بیش از 500 شغل برای زندانیان

خبرگزاری فارس: در دیدار مسئولین اداره کل زندان‌های استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی بر افزایش میزان حمایت از زندان‌ها تاکید شد.

افزایش میزان حمایت از زندان‌ها/ ایجاد بیش از 500 شغل برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد قطبی رئیس اداره زندان‌های استان قم در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در ارتباط با عملکرد این اداره کل گفت: زندان‌های قم در مجموع 4 هزار و 280 زندانی را در خود جای داده که از این تعداد یک‌هزار و 888 نفر در ارتباط با مواد مخدر زندانی شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین 998 نفر نیز در ارتباط با سرقت و سایر افراد نیز به دلایل مختلف از جمله محکومیت مالی، برهم زدن آسایش عمومی و ایجاد اخلال در نظم عمومی در زندان به سر می‌برند.

رئیس اداره زندان‌های استان قم ابراز داشت: برخی از زندانیان استان قم به اعتیاد یا بیماری‌های خطرناک مبتلا هستند و در ارتباط با این بیماران کلینیک تخصصی با محوریت مشاوره و درمان ایجاد شده است.

قطبی اضافه کرد: فعالیت این کلینیک بسیار مناسب و سازنده بوده است به گونه‌ای که در زمینه مشاوره برای درمان اعتیاد و مشاوره به مجرمین، میزان برگشت به جرم بسیار کم و در حد دو درصد بوده است.

وی یکی دیگر از اقدامات اداره زندان‌های استان قم را اشتغالزایی بعد از آزادی زندانیان دانست و گفت: در سال‌های گذشته 561 شغل برای زندانیان و با اعتباری در حدود 4 میلیارد تومان ایجاد شده است.

رئیس اداره زندان‌های استان قم تصریح کرد: همچنین ما در زمینه فرهنگی هم فعالیت‌هایی انجام دادیم که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به راه‌اندازی سه کتابخانه با حدود 15 هزار جلد کتاب اشاره کرد.

انتهای پیام/2258/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول