اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان نرماشیر:

بلاتکلیفی 14 ساله سالن ورزشی نظام‌شهر قابل توجیه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان نرماشیر گفت: عدم توجه مسئولان نوسازی‌ نسبت به تکمیل سالن ورزشی نظام شهر پس از گذشت 14 سال قابل توجیه نیست.

بلاتکلیفی 14 ساله سالن ورزشی نظام‌شهر قابل توجیه نیست

رضا نظام‌آبادی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت:‌ نظام شهر مرکزیت بخش روداب را دارد از کمترین امکانات ورزشی و فرهنگی برخوردار نیست و حتی یک متر فضای ورزشی و یا فرهنگی استاندارد هم ندارد.

وی افزود: جوانان نیازمند فضای تفریحی، ورزشی و آموزشی هستند در حالی که زمین ورزشی این شهر خاکی‌ و به دلیل بارش‌های گذشته کاملا غیراستفاده است، چگونه می‌توان جوانان این شهر را به ورزش تشویق و ترغیب کرد.

نظام‌آبادی عنوان کرد: بخش روداب بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد و چند‌ تیم ورزشی هم در آن فعالیت دارند، اما حتی یک متر فضای ورزشی استاندارد هم ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی شهر نظام‌شهر به مرزهای جنوب شرق کشور و تردد قاچاق و مواد مخدر از مجاورت این شهر، لزوم احداث فضاهای ورزشی و فرهنگی را در این شهر دو چندان می‌کند.

‌نظام‌آبادی با ابراز نگرانی از مهاجرت مردم از این شهر به شهر‌های همجوار گفت: به دلیل بی‌توجهی به خواسته‌های مردم‌ آنها به مرور از این شهر به شهرهای همجوار می‌روند.

وی افزود: کار سفت‌کاری یک سالن ورزشی متعلق به نوسازی مدارس در این بخش تمام شده، اما حدود 14 سال است این سالن ورزشی همچنان ناقص و بلا‌استفاده جلوی چشم جوانان شهر خودنمایی می‌کند و تذکرات متعدد به مسئولان مربوطه نیز کارساز نبوده است. 

نظام‌آبادی گفت: عدم توجه مسئولان نوسازی مدارس نسبت به تکمیل سالن ورزشی نظام شهر پس از گذشت 14 سال قابل توجیه نیست.

‌انتهای پیام/80026/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول