اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری ارشاد چهارمحال و بختیاری:

جشن بزرگ قرآنی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن بزرگ قرآنی دهه فجر ویژه بانوان همزمان با 16 بهمن در این استان خبر داد.

جشن بزرگ قرآنی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

بهمن اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته زنان و خانواده استان، موسسات فرهنگی قرآن و عترت  «نور» و «الرحمن»، دفتر فعالیت‌های قرآنی و شهرداری شهرکرد، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‎شود.

وی افزود: این محفل با پرداختن به انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‎شود.

اکبریان، ترویج معنویت در جامعه را مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه برشمرد و گفت: تشویق و ترغیب نوجوانان به سمت معنویت و نیز قرائت قرآن، جشن ختم قرآن و جشن تکلیف در بین بانوان به صورت جمعی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این محفل 16 بهمن ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار می‎شود.

اکبریان اظهار داشت: در این محفل 34 کمک هزینه سفر زیارتی به قید قرعه میان شرکت‌کنندگان دارای کارت شناسایی اهدا می‎شود.

وی بر ضرورت ترویج و تعمیق ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: عبادت و اطاعت به درگاه حق و  قرائت قرآن در هیئت‌های مذهبی بانوان همواره مورد توجه است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و قرآنی در راس برنامه‌های این اداره‌کل قرار دارد به طوری که در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته می‎شود.

انتهای پیام/68004/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول