اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

بابت گرانی بلیت قطار از مردم عذرخواهی کنید/ قیمت‌ها به حالت قبل بازگردد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد شدید از افزایش قیمت بلیت قطار تهران ـ ورامین ـ پیشوا گفت: بابت گرانی بلیت قطار از مردم عذرخواهی کنید و هرچه سریع تر قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانید.

بابت گرانی بلیت قطار از مردم عذرخواهی کنید/ قیمت‌ها به حالت قبل بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در خطبه اول نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن بیان مقاصد شوم دشمنان در ترویج بدحجابی و بد اخلاقی در جامعه، گفت: ترویج بدحجابی و بی‌عفتی، مسکرات و مواد جامعه را آلوده می‌کند.

دشمن مبانی اعتقادی ما را هدف قرار گرفته است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: انسان‌های آگاه و بصیر زمانی که این دشمنی‌ها را می‌بینند نباید از کنار آنها عادی بگذرند، امروز دشمن درصدد فتنه‌سازی در جامعه است و در این راستا مبانی اعتقادی ما را هدف گرفته است ،می‌خواهند اخلاق و دین را در جامعه ما متزلزل سازند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمن می‌داند اگر اعتقادات جامعه ما ضعیف شود می‌تواند به راحتی تمام سرمایه‌های ما را بگیرد، به همین دلیل با سلاح نرم در صدد ویران‌سازی جامعه ما از درون است.

 خدمت به درماندگان یک وظیفه اخلاقی است

 وی در ادامه  با اشاره به سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و روز احسان و نیکوکاری تصریح کرد: خدمت به درماندگان یک وظیفه اخلاقی است، هرکس باید در حد توان خود به فکر خانواده‌های محروم و ایتام جامعه باشد و به آنها کمک نماید، این وظیفه الهی و انسانی است.

 حفاظت از منابع طبیعی به سلامت جسم و روح کمک می نماید

 امام جمعه موقت ورامین ضمن گرامیداشت 15 اسفند ماه و هفته منابع طبیعی عنوان کرد: توجه به منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه دینی است.

وی گفت: کاشت درخت از نگاه دینی ما یک عبادت محسوب می شود،حفاظت از منابع طبیعی به سلامت جسم و روح کمک می‌نماید و فرصت بهره‌برداری از مواهب طبیعی الهی را به انسان می‌دهد.

 مذاکرات 1+5 با وجود تحریم ها ثمربخش نیست

حجت‌الاسلام محمودی سپس مذاکرات 1+5 را مورد اشاره قرار داده و گفت: این مذاکرات اخیر نسبت به گذشته موفقیت‌آمیزتر است اما غربی‌ها باید بدانند اولا ایران همواره تاکید نموده است که استفاده از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است و مبانی دینی و اعتقادی ما با ساخت بمب اتم مخالف است، ثانیا ایران امروز کشوری هسته‌ای است، مردم باصلابت این مرز و بوم به هیچ وجه از حق خود در برخورداری از انرژی هسته‌ای نخواهد گذشت، در هر مذاکره‌ای که وجود داشته باشد اساس مذاکرات جمهوری اسلامی بر این دو مبنا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: این یک خیال خام است که ایران دست از انرژی هسته‌ای بردارد.

 امام جمعه موقت ورامین در ادامه بیان داشت: همانطور که دیروز هم رییس‌جمهور فرانسه گفت، مذاکرات 1+5 با وجود تحریم‌های اقتصادی ثمربخش نیست، تحریم‌هایی که امروز علیه انقلاب اسلامی اعمال می‌گردد شدیدترین تحریم‌های وضع شده در 34 سال گذشته است، امروز به شدت تحت فشار هستیم اما هرگز دست از حقوق مسلم خود بر نمی‌داریم.

وی گفت: بزرگترین ایراد غربی‌ها و امریکایی‌ها این است که هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند،گویا ندیده‌اند در 22 بهمن همین مردم علیرغم وجود مشکلات بزرگ تحریم‌ها را به جان و دل خریده و به میدان آمدند و در برابر شما قدرت‌های زورگو ایستادند.

خطیب امروز جمعه ورامین خطاب به مردم تصریح کرد: بدانید اگر امروز ایران ما به چنین عظمت و شکوفایی رسیده حاصل پایداری و استقامت بوده است، ما را تحریم نظامی کردند اما می‌بینید امروز موشک‌های ایران گنبد آهنین صهیونیست‌ها را فرو می‌ریزد، این نتیجه تحریم‌ها است،به امید خدا تحریم‌های اقتصادی هم به شکوفایی اقتصادی منجر خواهد شد.

بخش اعظمی از لجام گسیختگی بازار نتیجه بی کفایتی مدیران است

وی با تقبیح برخی دعواهای سیاسی مسئولان تصریح کرد: به جای دعواهای سیاسی که برگرفته از هواهای نفسانی است به فکر مردم باشید، مردم ما سزاوار برخی صحنه‌ها نیستند، قوای کشور را در چارچوب وظایف خود به کار بندید، دست در دست هم بگذارید و متحد حرکت کنید.

حجت‌الاسلام محمودی سپس ضمن انتقاد از لجام گسیختگی بازار گفت: این لجام گسیختگی قابل قبول نیست، بله تحریم هستیم اما بخش اعظمی از لجام گسیختگی بازار نتیجه بی‌کفایتی مدیران است، امیدواریم این بی‌کفایتی‌ها عامدانه نباشد، بی‌کفایتی مدیران به پای نظام اسلامی نوشته می‌شود.

خشکبار و پسته نخرید

وی تصریح کرد: البته خود مردم هم باید همت کنند، در آستانه سال جدید اصراری بر بسیاری از خریدها نیست، متاسفانه برخی افراد حرص می‌زنند، مبادا گرفتار ریخت و پاش‌ها شویم، امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم، همه باید آماده باشیم و با دشمن بجنگیم.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: زمانی که می‌بینید برخی دلال‌ها و فرصت‌طلب‌ها سعی در افزایش کاذب قیمت برخی از خشکبار دارند خشکبار و پسته نخرید،با عزم و اراده با آنها مقابله کنید، خصوصا خانم‌ها همسران خود را در فشار قرار ندهند.

نظام سوریه ساقط شدنی نیست

وی سپس شورش‌های سوریه را مورد اشاره قرار داده و عنوان کرد: شورشیان تا به حال نتوانستند به مقاصد شوم خود دست‌یابی داشته باشند،از این پس هم نخواهند توانست، ارباب‌های غربی آنها هم فهمیدند نظام سوریه ساقط شدنی نیست لذا به بمب‌گذاری و ایجاد هرج و مرج می‌پردازند، می‌خواهند سوریه که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است را ساقط کنند اما هرگز نخواهند توانست.

تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین منطقه

این مسئول با اشاره به برخی افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران منطقه در مسابقات کشوری گفت:از این عزیزان که توانستند نام شهر شهیدان 15 خرداد را بلند آوازه کنند متشکرم، این عزیزان در رشته‌های مختلف سبب افتخار ورامین شدند و این امر قابل تقدیر است.

وی گفت: خصوصا از آقای کارخانه سرمربی تیم والیبال متشکرم که علاوه بر برخورداری از توانایی فنی قوی تقید قابل تقدیری به امور مذهبی دارند و می‌توانند به عنوان یک الگوی مناسب برای جوان‌ها مطرح شوند.

نیازهای فرماندهی ویژه شرق استان تهران را مرتفع کنید

وی ادامه داد: شهر ورامین نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری و تلاش مسئولان منطقه ای است، از عملی نشدن برخی وعده‌های مسئولین کشوری در مورد این منطقه به شدت گلایه‌مند هستم، وعده‌های بی‌عمل مصداق بارز منکر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران سپس گفت: برخی فرصت‌ها هم پس از تلاش‌های بی‌وقفه و چندین ساله مسئولان ایجاد شده است، یکی از این فرصت‌ها استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ورامین است، از مسئولان عزیز در رده‌های مختلف درخواست دارم که با تمام وجود نیازهای این فرماندهی را مرتفع کنند تا این امکانات که به سختی ایجاد شده است خدشه‌دار نشود.

بابت گرانی بلیت قطار از مردم عذرخواهی کنید / قیمت ها به حالت قبل بازگردد

وی به افزایش قیمت بلیت قطار تهران ـ ورامین ـ پیشوا اشاره نمود و افزود: گران شدن بلیت این قطار ناپسند بوده است، مراتب اعتراض خود را به مدیرانی که بدون در نظر گرفتن مصالح مردم و حتی بدون مشورت با مدیران شهرستان این تصمیم نابجا را گرفتند ابراز می‌کنم.

این مسئول گفت: این گرانی که ربطی به دلار امریکا و تحریم‌ها ندارد، راه‌آهن جمهوری اسلامی بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند و هرچه سریعتر قیمت‌ها را به حالت قبل بازگرداند تا با این عمل روحیه مردم خدشه‌دار نگردد.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول